inrit schuur

Ducforlife!

Rookie
20 dec 2007
9
0
Naarden
Collega's van de weg,

Graag jullie advies aangaande de inrit van mijn schuur. De zomer komt eraan en het is tijd om dat rode raspaardje klaar te maken voor vertrek (mooi weer rijder!?)
Nou ben ik net verhuist en heb een prachtige schuur bij het huis gekregen.
Alleen:
De deur zit zo'n 35 cm van de grond en ik ga mijn motor niet over die deurpost heen tillen!?
Dus mijn vraag is of er iemand tips heeft om een soort brug, kantelmechanisme, ophoging kan adviseren zodat ik mijn schuur in de oorspronkelijke staat kan behouden maar dat ik wel de motor op een veilige manier naar binnen kan rijden zonder het onder-spatbord onder te beschadigen!?

Alvast bedankt voor de feedback!
Have a nice ride! :}
 
Kun je die deurpost niet wegklapbaar maken ofzo?

een opritje kan ook maar 35 cm is een hele hoogte hoor
 
Laatst bewerkt:
Een soort drempelplaat maken/kopen/aanleggen? Zoiets bedoel ik:

rolstoel.jpg
 
Laatst bewerkt:
ow wacht wacht ik vergeet de inkopper: Ik zou 'm binnen laten staan. Duc's zijn toch vooral om naar te kijken? :+
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom de deur in vredesnaam 35 cm boven de vloer pas begint??? Een drempel okee, maar 35 cm :?
 
Ben ik ook wel eens tegengekomen - schuur stond op paalfundereing en de grond erom heen zakte elke keer weer verder - dat heb je als ze bouwen op veengrond.


maar dan is het toch een kwestie van ophogen die hap?? bij ons in de wijk lagen 20 jaar terug ook regelmatig de funderingen bloot door zakken van de grond... het enige dat helpt is flink veel grond erop steeds... nu is dat overigens stukken minder (geen bouwverkeer meer??)
 
Staat je schuur niet op zijn kop ?

Ik heb 35 cm. boven de deur.


ff. serieus:

kun je geen piccie plaatsen ?
Praat wat makkelijker.

Of anders een trialmotor kopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan