inrit schuur

Ik weet niet in welk materiaal de deurpost i smaar als het hout is, zou ik toch opletten. Als je daar dikwijls de motor overheen rijdt/duwt, dan krijgt dat hout telkens heel wat te verduren. Ik heb zo ook de rail van m'n schuifdeur naar de *¨*%£% geholpen.
 
heftruck.jpg

:?
 
Collega's van de weg,

Ik zal ook wat foto's maken van voor en achter de drempel, ik weet zeker dat er dan nog meer briljante ideeen komen!?......
Ik zat ook aan die crosser te denken maar dat rijd zo kut bij 200...
Die oprij-platen van de Gamma is wel een top-idee! Ga ik ff achteraan, is ook niet zo tijdrovend als de tuin ophogen en aangezien ik net zo handig ben als een kaasschaaf is dat misschien de beste optie....
Groeten van de mooiweerrijder

Ik vind een kaasschaaf best handig,dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen :P ;)
 
Gewoon op het achterwiel door de deur naar buiten rijden, raakt in ieder geval je spatbord de drempel niet! :Y (kweenie wat je max. remweg daarna is, maar zo'n duc moet dat toch kunnen.. *O* )
 
Hey Ducforlife,

hoe heb je e.e.a. nou opgelost.

Tussen alle grappige mede M-F-ers zaten toch ook wel bruikbare oplossingen.

Laat nog es wat van je horen ! :W
 
hahaha....Bedankt voor jullie reacties!

Van stoppen met motorrijden tot het omkeren van de schuur!? Allemaal erg creatief bedacht maar helaas niet praktisch....
Wel een aantal praktische tips gehad zoals de traanplaat of het kantelmechanisme...
Bedankt voor alle reacties, dit weekend maar eens aan de knutsel, het is toch geen motorweer (mooi weerrijder,toch!?) Moet minstens 25 graden zijn, windstil en een week droog anders gaat dit raspaardje natuurlijk niet rijden.....

All the best and thanx again!

Ja, Het is ook klote als je stilstaat met pech in een beste regenbui..... _O-
 
Ik moet, als ik de tuin inwil, een verhoginkje van zo'n 30cm overbruggen.. Ik heb er gewoon een stevige houten balk tegenaan geflikkerd en zo kan ik heel gemakkelijk naar binnen rijden.

Tja, je kan moeilijk doen..
 
Hehe, gelukt!
Toch gewoon een oprijplaat gekocht
http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=238&productid=2784
Ben er erg tevreden over en ook weer makkelijk op te bergen!
Voor alle serieuze reacties...dank! En voor allle semi-geestige reacties...Mmm, volgens mij is het gewoon jaloezie van gasten met een laken over hun motor ipv een echte schuur.....

Have a chilling summer!

Groeten de mooi weer rijder!
 
Ik zou aangezien je het over 35 centimeter hebt. Als je aankomt en je motor moet naar binnen.
Eerst:

*Banden een klein beetje leeg laten lopen
*Spiegels volledig inklappen
*Telefoon op stil zetten
*en als laatste even de dagteller op nul zetten


Dan moet het gewoon al een stuk makkelijker gaan



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan