Insane J in de Moto73 en ook op internet :)

Thnx voor al jullie positieve reacties!! leuk te zien dat het goed in de smaak valt bij meesten :)

was toch beetje bang voor gezeur over m'n spijkerbroek -O- Maar ik heb ECHT goede bescherming aan, ik ga geen 200km/h op het circuit :9

Thnx allemaal :}


nee maar om nou te zeggen is volkomen veilig is ook wat anders...
maar annyway damn daar wil ik ook wel voor betaald worden
nice
 
Als je zo goed rijdt als Insane, dan zijn dit soort wheelies op zo'n afgelegen stukkie weg veiliger als menige motorrijder op 2 wielen in druk verkeer.
 
Probeer dat een rechter maar wijs te maken.

Dat lukt ook niet. Als een wheelie makkelijk was zou er ook geen art. 5 nodig zijn voor
de huis tuin en keuken motorrijder.

Maar ik proef een beetje een rare moraalridder smaak hieruit ......
En met dat soort mensen heb ik het niet zo op. :r
 
Je hebt altijd mensen die het er niet mee eens zijn, en dat is hun goed recht... Maar ik weet wat ik doe, en wat ik doe is een bewuste keuze. En daar blijf ik bij :)
 
Moraalridders ook altijd....




Je bent een held jur, wist je he *O* mijn held

:+
 
nu die ducati hypermotard jurrr

big_ducati_hypermotard_2007_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor al jullie positieve reacties!! leuk te zien dat het goed in de smaak valt bij meesten :)

was toch beetje bang voor gezeur over m'n spijkerbroek -O- Maar ik heb ECHT goede bescherming aan, ik ga geen 200km/h op het circuit :9

Thnx allemaal :}

Leuke foto, alleen de schoenen :N Dr is nog wel een wheeliefilmpje op tooshocking.com te vinden van een kerel ook met gympen en die had zn voet ernaast bungelen toen ie op zn bek ging, zag er lekker uit :r Gewoon laarzen kopen, de SMX plus van A-star zijn speciaal gemaakt voor de feeling met je motor :Y

Veel plezier met de fotoshoots trouwens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan