INSCHRIJVING 3 nieuwe deelnemers MFCD!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
geachte heren en dames,

op dit moment hebben wij nog plaats voor 3 deelnemers op de MFCD van 12 mei 2002.

mocht je alsnog mee willen schrijf je dan nu in!!!!
klik dan op de onderstaande link:

ik wil me inschrijven voor de mfcd

(de inschrijving gaat alsvolgt....)
bij aanmelding moet binnen 1 week betaald worden (na ontvangen van de factuur,aanbetaling €50) de eerste 3 mensen in de mailbox die aan deze voorwaarde kunnen voldoen GAAN MEE!!! :)
 
Laatst bewerkt:
(de inschrijving gaat alsvolgt....)
bij aanmelding moet binnen 1 week betaald worden (na ontvangen van de factuur,aanbetaling €50) de eerste 3 mensen in de mailbox die aan deze voorwaarde kunnen voldoen GAAN MEE!!! :)
en de nummers 4 t/m 135 die wel hebben aangemeld en ook binnen een week hebben betaald... wat doe je daarmee?
 
Er staat duidelijk bij \"na ontvangen van faktuur\" Dus de drie eerste inschrijvingen ontvangen een faktuur van FreeBike. En die hebben dan één week de tijd om het inschrijfgeld over te maken.

Met vriendelijke motorgroet,


Simon Vrijhoff :]
 
Shit...halve dag hier op het forum, ben ik
er ff een paar uurtjes niet, gaat dit weer
aan me voorbij.... :(

Maar goed, toch maar ingevuld en nu maar hopen..

:)
 
paul ik je gegevens doorgemaild aan simon, jij krijgt binnenkort een rekening...dus voorzover...jij bent erbij... :P
 
Krijg je ook een bevestiging wanneer je als reserve bent toegevoegd maar later een vraag krijgt te betalen terwijl je dat al gedaan hebt, met andere woorden dat je ook verwacht wordt op 12 mei. :?

Het lijkt wat rommelig te verlopen maar zou graag weten of alles goed is doorgekomen etc.
 
remco, als jij aanbetaald/betaald heb ben jij de 12e gewoon van harte welkom hoor!!! :)

simon vrijhof heeft een lijst en volgens mij zit het wat jou betreft goed....
 
Berichtje voor Twisted Paul en DemolitionMan. Jullie staan op de deelnemerslijst. De uitnodiging en faktuur is jullie toegezonden via het opgegeven mailadres.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff :]
 
ok...

voorals nog hebben we nu 3 nieuwe deelnemers...

1: Twisted Paul
2: remco lioen
3: Rico

rico, de email met info van simon komt zo snel mogelijk naar je toe....gaarne de aanbetaling zo snel mogelijk overmaken....want dan is je plaats bevestigd en vast gezet!



*D *D *D
 
Ben ik er ff niet ivm RAI pis ik weer naast de boot ;( . Goed allemaal veel plezier moet ik mij maar zelf vermaken zal wel lukken })

gR1d die nu maar heel ff geduld moet hebben op zijn nieuwe motor hehehehe
 
Wow... :z :z :z :z

Even niet opgelet.... Nu zie ik dat er drie nieuwe rijders zijn en dat ik niet vermeld ben... Ik heb onlangs een brief ontvangen en direct het inschrijfgeld betaald...

Vraagje....ben ik er nu wel of nie bij... ;(
 
GuZ, ik zag wel dat hij uit dezelfde woonplaats komt...vriendje zeker :? })
amsterdam is ook zo'n klein dorp he?
maarre... hij komt me bekend voor })

wheelie1.jpg

wordt het toch nog gezellig....
 
Laatst bewerkt:
coen ik zoek het even voor je uit...
ik heb al een email naar simon gestuurd om even te vragen hoe de vorkpoot in de vork zit...

je hoor het nog...

Wow... :z :z :z :z

Even niet opgelet.... Nu zie ik dat er drie nieuwe rijders zijn en dat ik niet vermeld ben... Ik heb onlangs een brief ontvangen en direct het inschrijfgeld betaald...

Vraagje....ben ik er nu wel of nie bij... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan