Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Da\'s mooi...
Ik verhuis per 3 dec... Waarowaar zou het nu heengestuurd gaan worden![]()
...
LOLZet je adres hier even neer, kunnen we je allemaal een kerstkaart sturen...![]()
Is ook wel goed, om het nog ff te laten duren, als ik het nu zou krijgen, zou het me eraan herinneren dat het nog bijna een half jaar duurt.![]()
Nou ja, in Januari duurt het ook nog wel 4 maand \![]()
Da\'s mooi...
Ik verhuis per 3 dec... Waarowaar zou het nu heengestuurd gaan worden![]()
...
Ik wacht af! Oh nee, heb me niet ingeschreven.![]()
Snik \weer geen post...
Met de rebel over het circuit whoeahahah![]()
Een gedeelte van het bedrag als inschrijfgeld is niet meer dan logisch. Het gaat erom bepaalde zekerheden in te bouwen om de opkomst te garanderen.Da\'s principieel rev. Hoort toch gewoon niet dat een bedrijf 5 maand voor je je \'goed\' krijgt al centen ontvangt?
Wel lekker, 5 maanden centen inzamelen om dan te verdwijven.. ga na 5 maand maar eens op onderzoek uit..
Op zaterdag 01 december 2001 17:55 schreef poohbeer het volgende:
Kan iemand me trouwens bevestigen of\'k me adres heb ingevuld op dat invuldingetje? Doe\'k namelijk niet zo vaak.
Ik niet, niet bij een als betrouwbaar bekend staande organisatie, dan vertrouw ik daar op. Tot nog toe ben ik nog nooit besodemieterd met geld ofzo. Ik zou het wel best vinden.Aanbetaling kan ik inderdaad begrijpen, het volledige bedrag 5 maand op voorhand vind ik gekkewerk