Inschrijvingen per post vanaf 1 januari 2002

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
geachte MF\'ers,

vanaf 1 januari 2002 wordt er post verstuurd voor de deelname aan de MFCD.

dus nog ff geduld aub...

meer info volgt....
 
Da\'s mooi...

Ik verhuis per 3 dec... Waarowaar zou het nu heengestuurd gaan worden :? :P ...
 
Hehe, bedankt voor de mededeling.

Is ook wel goed, om het nog ff te laten duren, als ik het nu zou krijgen, zou het me eraan herinneren dat het nog bijna een half jaar duurt. :(

Nou ja, in Januari duurt het ook nog wel 4 maand \ '(
 
Is ook wel goed, om het nog ff te laten duren, als ik het nu zou krijgen, zou het me eraan herinneren dat het nog bijna een half jaar duurt. :(

Nou ja, in Januari duurt het ook nog wel 4 maand \ '(

1 januari is nog maar 1 maand hoor rev.
6-1=5! :P
 
Het feit dat de bevestigingen samen met de rekening na 1 januari 2002 verstuurd zal worden heeft te maken met het belastingjaar. Mocht er iemand ondertussen verhuizen kan die even een \"verhuismailtje\" sturen naar info@freebike.nl zodat het juiste adres bekend is.

Simon Vrijhoff
 
1 januari de rekening al? Toch niet 5 maand op voorhand betaalbaar? Maand ofzo op voorhand ok, maar geen 5 maand hoor.

Kan iemand me trouwens bevestigen of\'k me adres heb ingevuld op dat invuldingetje? Doe\'k namelijk niet zo vaak.
 
Dat interesseert mij nou geen zak, of ik in januari al moet betalen of pas in mei, betalen moet ik toch dus ik zie het probleem niet.
 
Da\'s principieel rev. Hoort toch gewoon niet dat een bedrijf 5 maand voor je je \'goed\' krijgt al centen ontvangt?
Wel lekker, 5 maanden centen inzamelen om dan te verdwijven.. ga na 5 maand maar eens op onderzoek uit..
 
Hallo Poohbeer,

Je krijgt in januari de rekening en daarvan moet een gedeelte als inschrijfgeld worden betaald. Dus heb geen angst dat FreeBike 5 maanden van jouw geld de rente zou ontvangen.

groeten :] ,

Simon Vrijhoff
 
Da\'s principieel rev. Hoort toch gewoon niet dat een bedrijf 5 maand voor je je \'goed\' krijgt al centen ontvangt?
Wel lekker, 5 maanden centen inzamelen om dan te verdwijven.. ga na 5 maand maar eens op onderzoek uit..
Een gedeelte van het bedrag als inschrijfgeld is niet meer dan logisch. Het gaat erom bepaalde zekerheden in te bouwen om de opkomst te garanderen.

Voor een vakantie doe je ook een aanbetaling en de restantbetaling uiterlijk zes weken voor vertrek (tenzij je last-minute boekt natuurlijk).
 
Aanbetaling kan ik inderdaad begrijpen, het volledige bedrag 5 maand op voorhand vind ik gekkewerk
 
Op zaterdag 01 december 2001 17:55 schreef poohbeer het volgende:
Kan iemand me trouwens bevestigen of\'k me adres heb ingevuld op dat invuldingetje? Doe\'k namelijk niet zo vaak.
 
Aanbetaling kan ik inderdaad begrijpen, het volledige bedrag 5 maand op voorhand vind ik gekkewerk
Ik niet, niet bij een als betrouwbaar bekend staande organisatie, dan vertrouw ik daar op. Tot nog toe ben ik nog nooit besodemieterd met geld ofzo. Ik zou het wel best vinden. :)

Misschien ben ik wel te goed voor deze wereld.. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan