Insides and Outsides of a Suzuki Intruder M1800R

11 jan 2015
15
0
Brunssum
Hallo Ik ben Limbostrongman,

Ik weet niet of er ooit een Topic is geopend over de Suzuki Intruder M1800R,maar zover ik tot nu toe heb gesnuffeld op het MF kan ik niet specifiek een thema of Topic vinden.
Ik zou dan ook graag deze willen gebruiken voor de bikers die een Suzuki Intruder M1800R bezitten berijden hebben gehad willen aanschaffen gaan verbouwen,pech hebben gehad,problemen,opties,dus eigenlijk alles alle inside and outs wat betrekking heeft op de Super Dikke M1800R.

Ikzelf ben een eigenaar van de Suzuki Intruder M1800R,een bijna hagel fonkelnieuwe met net pas 7000 kilometer op de teller,nieuw dus!
Ik zou graag een of meerdere foto's willen uploaden van mijn Bike maar wat betreft het uploaden van foto"s heb ik begrepen gaat het niet zo gemakkelijk.
Naar verloop van tijd zal ik foto"s erop zetten van de fiets!

Ik zou gaarne ook in contact willen komen met andere Suzuki Intruder M1800R Bikers alom door geheel Nederland belgie Duitsland,maar ook specifiek uit de regio Zuid-Limburg....om straks in de lente danwel in de zomer enkele tourtjes te maken en wat weekeindjes bijelkaar te rijden,offcourse andere rijders mogen zich natuurlijk ook aangesproken voelen.

Wie helpt mij op de makkelijke weg....en dan bedoel ik niet omslachtig stap voor stap om wat foto"s erop te zetten.??

Verder zou ik willen vragen aan een ieder die de bezitter is van een M1800R hem of zijn M1800R te plaatsen....misschien heeft hij wel een naam......die van mij heeft de bijnaam "The Destroyer".

Ook andere mensen kunnen en mogen hun bike plaatsen.......of eventuele opties die veranderd kunnen worden aan een M1800R,......Ook prefereert iedereen naar kwaliteit....het is dan ook erg handig om te weten,wie is er thuis in het onderhouden van een M1800R,wie heeft er gouden handjes en doet goed en zorgvuldig werk,zonder dat hij uit is op winst,dat je geld wilt verdienen okay(vergoeding),maar niet als de sommige monteurs zich vragen en apothekersprijzen hebben.

Iedereen wilt lekker goed en goedkoop rijden,en vooral in deze tijd,dus misschien erg makkelijk om mekaar via dit topic te helpen.

Dus wie is de eerste........Ow ja......ik had me al voorgesteld bij de nieuwe gebruikers van het MF.

Nogmaals ik ben Limbostrongman kom uit Brunssum in Zuid-Limburg en Bezit een Suzuki Intruder M1800R...."The Destroyer"

Anders ff dat voorstel topic lezen..........ik ben erg nieuwsgierig naar de reacties die dit Topic gaat vullen en gaat opbrengen.........Ik heb de kop afgebeten wie Volgt??!!

Met vriendelijke Bikersgroet Limbostrongman "The Destroyer"
 
hgftfktfkkk-meme-generator-they-call-me-the-pussy-destroyer-de49b3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan