Inspiratie MTC Namen

FcAalst

Rookie
11 mei 2020
10
9
Samen met een paar vrienden ben ik al een paar jaar lid van een Motor Tour Club.
Door onvrede binnen de club, verzet tegen veranderingen, een aantal aanvaringen en meerdere andere redenen (ga ik hier niet noemen, vind ik niet zo netjes), heb ik samen met een paar vrienden besloten om een eigen motorclub te gaan starten. Ook de afwezigheid van andere clubs in en om de regio Bommelerwaard draagt hier aan bij.

In tijden van Corona hebben we al een officieus groepje opgericht en zijn we van 3-4 personen gegroeid naar een man/vrouw of 15.

1 van de lastigste zaken aan het starten van een Motor Tour Club vind ik het kiezen van een naam.
Hebben jullie nog ideeën hiervoor?


ps. zijn geen merkgebonden groep, er rijdt qua type motoren van alles wat mee.
Leeftijd zit tussen de 24 en 50 (op dit moment).
 
MTC Corona
MTC Tussen de Rivieren
MTC Your Bike Sucks
MTC De Afsplitsing
MTC Rooie zijn sneller

dit moet je eigenlijk doen met wat alcohol in je bloedbaan
Wellicht zijn er sommige mensen al begonnen met drinken? :9
 
Helemaal geen club, gewoon losjes en af en toe samen rijden.

Altijd gezeik met mensen na een tijdje.
 
Ik ben niet zo bekend met clubs, maar wat is het nadeel van de huidige situatie met een geregistreerde club?
Je kunt toch ook gewoon zeggen: "we zijn een club"?
 
Maas en Waal Rijders....

Brabo-Runners?

MTC Back-Flipje, is ook makkelijk aan sleutelhangers komen

1605110623686.png


Trouwens voor Bommelerwaard ook

1605110716428.png
 
Laatst bewerkt:
MTC Zat u daar maar
MTC Man met titos
MTC Foutlaws
MTC Kale Waguh
MTC Rebells Bengels

Wel gele hesjes laten drukken met je naam he?
 
Ik ben niet zo bekend met clubs, maar wat is het nadeel van de huidige situatie met een geregistreerde club?
Je kunt toch ook gewoon zeggen: "we zijn een club"?
Natuurlijk kun je je ook officieus uitgeven als club of groepje.
Alleen we hebben de plannen om uit te groeien tot een wat grotere club.
Vervolgens willen we ook openbare evenementen organiseren, weekendjes weg e.d. en een locatie/clubgebouw vinden waar de club gevestigd kan worden (maar dat laatste is langere termijn).

En als je een officieus groepje bent dan valt zo'n evenement niet te verzekeren, terwijl je wel aansprakelijk gesteld kan worden.
Verder er zijn weinig tot geen tourclubs in de omgeving en willen we laten zien hoe het beter kan dan bij onze huidige club (want commentaar vanaf de zijlijn is vaak makkelijk).

En dan vergeet ik nog vast een aantal redenen....
 
Is er niet iets wat typisch uit jullie regio komt? In kampen heb je bijv. een bekend verhaal met een steur en hier is MTC de steur uitgekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan