Inspire me

Fratser

Rookie
21 mei 2016
11
2
Neer
Hey, ik ga een nieuw project beginnen. Vorige project was een bobber, nu wil ik voor een custom naked/cafe racer gaan.

Ik heb moeite een geschikte motor te vinden, vooral omdat ik de volgende eisen heb:
- Mooi frame
- 130PK + Liefst meer.
- Mooi blok. helaas zijn de mooiste blokken meestal net niet genoeg vermogen blijkt uit mijn zoektocht tot nu toe.

Ik ben van plan om bv de voorvork, velgen,uitlaat, vering, staart, tank, etc te vervangen als dit in mijn ogen de motor mooier maakt.

Budget van 4500, mag meer zijn uiteindelijk maar de aankoop van de motor voornamelijk het blok, frame, achterbrug/ophanging had ik het liefst voor zo min mogenlijk.

Motorblok revisie is geen probleem.

Zou mooi zijn om de basis voor 2000 te kunnen kopen zodat er genoeg ruimte is voor extra onderdelen.

Mijn vraag is dus:
Welke snelle motor is leuk voor custom/cafe racer project ?


Ik wou eerst een BMW K100 Project beginnen, maar het gewicht en vermogen voldoen niet aan mijn rij ervaring eisen. Ik wil een motor bouwen waar ik graag op rij want ik ben vanplan dit keer de motor te houden voor mezelf, hierdoor ben ik ook bereid meer te betalen voor onderdelen.

graag hoor ik jullie reacties, alvast bedankt !
 
jammer dat je zo ver weg woont anders had je even kunnen voelen hoe die 90 pk aan voelt ...ik vind het zalig.

wie weet al je niks kunt vinden is zo'n RS toch nog een leuke optie .

niet de mijne trouwens hoor die gaat nooit weg :]
 
jammer dat je zo ver weg woont anders had je even kunnen voelen hoe die 90 pk aan voelt ...ik vind het zalig.

wie weet al je niks kunt vinden is zo'n RS toch nog een leuke optie .

niet de mijne trouwens hoor die gaat nooit weg :]

Hmm das idd jammer want ben wel benieuwd. Fotos van jou motor ?

Heb K100 Project al heel erg lang in me kop, maar wil voor dit project een motor wat echt voldoet aan mijn rij ervaring, ben een behoorlijk sportieve/vlotte rijder.
 
fa054a7741ddd29d4689c621549d31f2.jpg
 
Hmm das idd jammer want ben wel benieuwd. Fotos van jou motor ?

Heb K100 Project al heel erg lang in me kop, maar wil voor dit project een motor wat echt voldoet aan mijn rij ervaring, ben een behoorlijk sportieve/vlotte rijder.

ik hou ook niet van treuzelen vandaar ook de 100RS ik heb eer eentje van 1990 dus met de paralever (stabilisatiestang)
 
Hmm das idd jammer want ben wel benieuwd. Fotos van jou motor ?

Heb K100 Project al heel erg lang in me kop, maar wil voor dit project een motor wat echt voldoet aan mijn rij ervaring, ben een behoorlijk sportieve/vlotte rijder.
Beter snel op een langzame dan langzaam op een snelle *D

Denk dat een speed triple wel in jouw eisenlijst valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan