Installeren Powercommander op Fireblade 2005

Pieterrrr

MF veteraan
21 feb 2006
13.953
0
Hallo allemaal, Ik heb het volgende probleem:

Ik heb mijn motor dinsdag voor de 1000-km beurt bij de dealer gebracht en die zou meteen de BMC-filters + de powercommander installeren. Gisteren belde ze met de mededeling dat de Powercommander niet pastte?

De monteur zei dattie stekkers overhield en dat het draadje van de stekker die overbleef te kort was om ergens aan vast te zetten.
Er gaan verschillende stekkers naar de injectoren en er blijven er dan 1 of 2 over.
Er zit inderdaad een flinke hoeveelheid stekkers aan en ik heb de installatie-handleiding even doorgelezen, maar voor mij is het ook helemaal nieuw, en de afdruk van de pdf-handleiding is niet heeeeel duidelijk.

Iemand wat tips of een korte uitleg?
 
Kan wel hoor, heb van kriz van het mf een arata systeem compleet met pc3 usb gekocht, de powercommander is door hans in oss afgesteld dwz een mapping gemaakt omdat ie er toen nog niet was. Hij zat op een blade 2004 die ik ook rijd en heb met hans gebeld en vertelde mij dat ik het systeem met pc3 gerust kon kopen. Aan mijn pc3usb zit 1 aftakking voor de min van je accu, 8 stekkers voor je injectie connectors en 2 stekkers voor je tps (throttle position connector). Hen het pdf file van de montage gedownload op powercommander.com en kan je em door mailen hoor is easy. Ga heb zelf volgendeweek zaterdag de 24e inbouwen dan weet ik meer. De dyno van het systeem vertelde dat ie standaart 148,5 had en met arata en pc3 166,5 en een koppel van 100nm naar 110.
 
Weet niet waar je woont, anders rij je volgendeweek zaterdag toch hier naar toe. Woon vlak bij Rdam. Alleen kan je geen dyno maken maar je kan wel zien hoe wij em gaan inbouwen op de mijne, in mijn pc3 zit al een goede mapping, maar ga na installatie nog wel naar de bank. Maar hans vertelde mij dat ie bijna zeker wist dat t wel mee zou vallen en ik geen andere afstelling nodig heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan