Instructeur rijdt achterop leerling

Op donderdag 27 juni 2002 19:42 schreef Lage CB het volgende:
Er zijn op dit forum toch ook wel aardig wat vrouwen. Kom maar eens op een feesie ;)
Ja dat kennen we van jou ja :+

En wat moge die vele slechte ervaringen met vrouwen dan zijn?
En wie zijn die vele?
Hellraiser kan wel een potje opnoemen })

Greetz van een klein vrouwtje die nog nooit is gevallen of een ongeluk heeft veroorzaakt.
En nee ik heb niet gisteren pas me rbw gehaald :+
(SSSSST, maar ik rij maar 1100km per jaar :+ )
Nou....het is dat je het zegt Lage R1 :+ })
 
Op donderdag 27 juni 2002 19:42 schreef Lage CB het volgende:Joehoeeeeeeeee })Er zijn op dit forum toch ook wel aardig wat vrouwen. Kom maar eens op een feesie ;)

En wat moge die vele slechte ervaringen met vrouwen dan zijn?
En wie zijn die vele?

Greetz van een klein vrouwtje die nog nooit is gevallen of een ongeluk heeft veroorzaakt.
En nee ik heb niet gisteren pas me rbw gehaald :+
(SSSSST, maar ik rij maar 1100km per jaar :+ )

feessie met vrouwen en motoren...ik ben aanwezig!
 
Clichés ontstaan niet zomaar en dacht wel
duidelijk te zijn met mijn p.s. dat niet alle
vrouwen zo zijn.

Procentueel zijn er ook meer buitenlandse
criminelen en dat wil ook niet zeggen dat alle
buitenlanders slecht zijn.
ik heb een heleboel buitenlandse vrienden en die
zijn zwaar oke.Leer je ook nog eens wat over
verschillende culturen.

Maar iedereen kent ze wel de verhalen over vrouwen
achter het stuur die weer eens een domme aktie
uithalen (wil niet zeggen dat mannen dit niet doen).
 
Nu je er toch over begint ;)

Wanneer is er weer een bijeenkomst in Bunnik :?

Kan zelf toch ook wat organiseren...

Ben er overigens wel weer over aan het nadenken... kijken of men nog enthousiast is...

Mocht het doorgaan... prijzen voor externe feesten zijn wat hoger geworden '(
 
Clichés ontstaan niet zomaar en dacht wel
duidelijk te zijn met mijn p.s. dat niet alle
vrouwen zo zijn....
Maar iedereen kent ze wel de verhalen over vrouwen
achter het stuur die weer eens een domme aktie
uithalen (wil niet zeggen dat mannen dit niet doen).
Vooroordeeltje misschien?
Juist omdat er erg weinig vrouwen zijn die motorrijden (of er bijvoorbeeld relatief gezien weinig vrachtwagens op de weg rijden, etc.) vallen juist deze weggebruikers extra op als ze iets verkeerd doen. En willen mannen dit natuurlijk zeer graag verder vertellen (net als iedereen verhalen heeft over fossieltjes in een koekblik maar bijna nooit over de middenklasser die in de weg zat).
 
Op vrijdag 28 juni 2002 08:53 schreef Spider het volgende:...(net als iedereen verhalen heeft over fossieltjes in een koekblik maar bijna nooit over de middenklasser die in de weg zat).

Ik heb een hekel aan iedereen die in de weg zit... ook middenklassers, omdat daar altijd wel een idioot in aan het bellen is :(
 
Mijn instructeur reed bijna altijd achter mij aan op de motor. Af en toe nam hij het voortouw (bijvoorbeeld op de snelweg omdat het communicatie dingetje boven de 140 niet goed meer werkte)

Maar hij zat nooit in de auto. Ook al was het zeikweer :} :} :}
 
Door Spider op 28-06-2002 08:53

Vooroordeeltje misschien?
Juist omdat er erg weinig vrouwen zijn die motorrijden (of er bijvoorbeeld relatief gezien weinig vrachtwagens op de weg rijden, etc.) vallen juist deze weggebruikers extra op als ze iets verkeerd doen. En willen mannen dit natuurlijk zeer graag verder vertellen (net als iedereen verhalen heeft over fossieltjes in een koekblik maar bijna nooit over de middenklasser die in de weg zat).

Ook vooroordelen onstaan niet zomaar en nogmaals, dat wil niet zeggen dat ze op iedere persoon van toepassing zijn.
 
Door Martin-S op 28-06-2002 22:46

Mijn instructeur reed bijna altijd achter mij aan op de motor. Af en toe nam hij het voortouw (bijvoorbeeld op de snelweg omdat het communicatie dingetje boven de 140 niet goed meer werkte)

Foei, je mag helemaal geen 140 en dat leert die je dan ook nog aan. Kun je hem misschien je volgende boete laten betalen of heb je in ieder geval een goed excuus.
Zo van , maar meneer agent dat heb ik zo geleerd.

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Heb tijdens mijn studentenjaren ook midden in de winter rijles gehad (gezakt) in Nijmegen. Had een ex-marinier als rijinstructeur die 3 dagen lang (spoedcursus) aan het schelden was door zijn intercom. Reed ik een keer door oranje..werd ie vreselijk pissig dat hij mij dan niet kon volgen. De volgende dag stop ik bij oranje en knalt hij dus ook bij mij achterop. Behalve een kromme kentekenplaat verder geen schade gelukkig. Wat een eikel was dat zeg!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan