instructie boekje Gilera DNA180

dnArno

Rookie
13 jul 2006
22
0
zaanstad
Is er hier iemand die mij (ons) kan helpen aan een owners manual (instructie boekje) voor een gilera DNA 180. Sinds enige maanden trots bezitter alleen geen boekje in mijn bezit

Tanx alvast voor kopieëren kom het graag halen
 
even een kick naar boven..... is er echt niemand die iets weet.
Kopie hoeft natuurlijk niet kostenloos.

Er zijn vast meer DNA180 rijders hier, of zijn die allemaal op (motor)vakantie _O-
 
Rij inderdaad eventjes langs de Gilera dealer (de scooterboer die 50cctjes verkoopt kan er vast ook wel aan komen). Instructieboekje zal zo'n 15 eurootjes kosten denk ik.
 
Tuurlijk had ik zelf ook al bedacht dat ik een nieuw boekje kon kopen |( maar het leuke van een forum is dat er mensen zijn die dezelfde gekte hebben als jijzelf. Vandaar dat ik dacht ik probeer er zo aan te komen.
Trouwens de plaatselijke fietsenmaker had nog nooit een 180cc gezien en wilde er ook absoluut niets aan doen want daar ging hij zijn vingers niet aan branden waren zijn letterlijke woorden. Hij kon ook niet beloven of het boekje van een 50cc de specifieke motorgegevens van een 180 ook bevat.

Ik wacht het dus nog even af O-)
 
Tuurlijk had ik zelf ook al bedacht dat ik een nieuw boekje kon kopen |( maar het leuke van een forum is dat er mensen zijn die dezelfde gekte hebben als jijzelf. Vandaar dat ik dacht ik probeer er zo aan te komen.

Nou, als je dan even redelijk na denkt, weet je ook dat NIEMAND z'n instructieboekje van z'n motor gaat weg doen zonder de motor er zelf bij weg te doen. Die hoort gewoon bij het voertuig en elke nieuwe koper maak je er blij mee.

En voor die 15 euro zou ik niet lopen leuren op een forum. Als het nou 150 euro was....
 
JK het zit vaak toch anders dan jij denkt.... Misschien koop jij altijd nieuwe motoren en krijg je daar keurig een instructie boekje bij. Mijn ervaring met gebruikte motoren is dat die boekjer er juist vaak NIET bij zitten. Als je het dan gaat hebben over onderhouds historie dan zijn de mensen die dat bij de motor houden echt op 1 hand te tellen.
Boekje kost trouwens wel wat meer dan 15 euro maar ook weer geen 150.
Vind het trouwens grappig dat je je mening zo uit.... ikzelf vind het juist leuk om op deze manier meer van mijn DNA180 te weten te komen maar dat zie jij vast ook anders. Groeten :]
 
Wilde even kwijt dat het gelukt is hoor... heb zelfs een origineel Haynes werkplaats handboek gekregen en daar ben ik erg blij mee....

Ik weet nu "alles" over de DNA

Veel rijplezier allemaal

DnArno :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan