integraal helm L + race laarzen maat 45/46

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Ik zoek een integraal helm maatje L in de kleuren rood of zwart of een combi hiervan. Beetje sportief wel :P . Verder ook nog een paar race laarzen maatje 45/46 in dezelfde kleurenstelling. Sidis bijv. Het moet niet te veel kosten, dus plaats maar een prijs + foto van hetgeen dat je aanbiedt.

Wie heeft er wat liggen? :)
Heb evt een paar zwarte laarzen (nieuw 79,-) van probiker maatje 47 te ruil of een motoline viper motorjas (Vrijwel nooit gebruikt).
 
NOOIT maar dan ook NOOIT een 2e hands helm kopen. Je weet niet wat ermee gebeurd is, de pasvorm is niet optimaal, de binnendemping kan verhard zijn door zweet, de buitenhelm kan beschadigd zijn door vallen zonder dat je het ziet, de helm kan overjarig zijn en daarmee buiten de hedendaagse keuring zijn gekomen etc.

Een helm kan je leven redden dus bezuinig daar niet op.
 
jaa daar zat ik net ook ff over te tobben... ik ga namelijk 8 mei voor het eerst het circuit op voor wat basiskennis en moet ik een integraal helm hebben... Ik kan dus niet me nieuwe systeemhelm gebruiken of me 2ehandse integraal helm die ik had gekocht 3 jaar geleden voor me scooter.... Of zouden ze dat nog wel goedkeuren...
 
als je brommerhelm van 3 jaar geleden nog goed zit, niet is gevallen en een motor-goedkeuring heeft dan kan je hem wel gebruiken. Na 5 jaar moet je eigenlijk officieel een nieuwe helm kopen, dus die helm zal nog wel meekunnen.
en als je goede laarzen wil hebben moet je naar breda, aan het einde van de bosstraat, boven een meubelwinkel hebben ze een failliet-opkoper van motorkleding en hebben dus vet goedekoop (nieuw) spul liggen!!

gr chris
 
Laatst bewerkt:
NOOIT maar dan ook NOOIT een 2e hands helm kopen. Je weet niet wat ermee gebeurd is, de pasvorm is niet optimaal, de binnendemping kan verhard zijn door zweet, de buitenhelm kan beschadigd zijn door vallen zonder dat je het ziet, de helm kan overjarig zijn en daarmee buiten de hedendaagse keuring zijn gekomen etc.

Een helm kan je leven redden dus bezuinig daar niet op.


LUISTEREN naar Uberpapa :}
 
ik ga denk deze week idd wel ff naar breda, heb er al veel over gehoord :)
Enne die helm, tja die is wel is op de grond geketst (laten vallen oid) maar nooit door een ongeluk en hij zit nog goed ja... motor goedkeuring weet ik niet of ie dat heeft.. Denk dat ik gewoon beter een nieuwe integraal ken kopen, zag bij motozoom een rode helm voor 69,- .. Goed zat voor enkele keer op het circuit ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan