intercom

M.Elsinga

Rookie
18 sep 2001
1
0
Beetsterzwaag
wie kan mij helpen aan een handige oplossing voor de p.t.t. schakelaar van een draadloze intercom. Volgens de gebruiksaanwijzing zou je die schakelaar aan je vinger vast moeten maken en voor het spreken erop drukken. Dit is erg onhandig; met de rechterhand geef je gas en je linkerhand gebruik je voor de koppeling, in beide gevallen zit dat ding je in de weg. De vox functie van de intercom werk niet samen met de headset dus dat is ook geen oplossing. Al zou het werken hieraan zitten ook de nodige nadelen b.v. bij een iets hogere sneldheid blijft hij constant zenden vanwege de rijwind.
Wie heeft uit ervaring een goede oplossing hiervoor (n.b. niet gebruiken is voor mij geen oplossing)
 
instructeur van me had hem inderdaad naast zijn handlebars gemonteerd. Oftewel handen aan het stuur en dan met je duim even drukken en spreken maar.

Werkte goed, totdat we iets sneller reden en we hem dus kwijtraakte. Kwartiertje rondgereden, totdat hij ons van de andere kant hard voorbij kwam scheuren, schreeuwend door zijn intercom:\"als jullie dit horen, claxoneer dan even!\". :)

M.Elsinga?? Docent Academie geweest??
 
Terug
Bovenaan Onderaan