intercom

demo

MF'er
16 aug 2006
36
0
heusden
Hallekus,
ik wil een intercom gaan aanschaffen, maar had graag van te voren wat meningen gehoord. Het is de bedoeling voor mijn motor en die van het vrouwtje. En aangezien je nogal verschillende soorten hebt. :? Wat raden jullie mij aan ????
 
Ik denk niet dat je een intercom bedoelde, daar heb je weinig aan als je allebei op een eigen motor zit.
De goedkope zendsystemen werken eigenlijk amper, vaak is het bij 80 kmh al waardeloos.
Mijn advies is laat je voorlichten bij een zaak waar je er eventueel ook mee kan proefrijden. Wil je er niet veel aan uitgeven, dan zou ik er vanaf zien.
Het enige systeem waarmee ik heb gereden en tevreden was, (tot 160/180 kmh goed verstaanbaar, en een goed bereik), dat was van Baehr.
Maar dan praat je wel over een flinke investering.
 
Ik denk niet dat je een intercom bedoelde, daar heb je weinig aan als je allebei op een eigen motor zit.
De goedkope zendsystemen werken eigenlijk amper, vaak is het bij 80 kmh al waardeloos.
Mijn advies is laat je voorlichten bij een zaak waar je er eventueel ook mee kan proefrijden. Wil je er niet veel aan uitgeven, dan zou ik er vanaf zien.
Het enige systeem waarmee ik heb gereden en tevreden was, (tot 160/180 kmh goed verstaanbaar, en een goed bereik), dat was van Baehr.
Maar dan praat je wel over een flinke investering.
:^

zie onder andere topic: Wie heeft er allemaal een PMR-zender?
 
Ik heb zelf een autocom super pro avi in combinatie met een kenwood K4E zender (portofoon gemodificeerd voor PMR kanalen). Werkt perfect tot snelheden rond de 200km/u. niet goedkoop maar wel goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan