interesse in groepsaankoop wave schijven?

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
kan voor een "prijsje" aan wave schijven geraken voor allerhande motos, moest er in groep eventueel gekocht worden, dan kan er ook nog een korting bedongen worden.

de wave schijven zijn van galfer en als voorbeeld, voor mijn zx9r van 1998 kosten ze 415 euro incl verzending (2 voorschijven)

geinteresseerden:

1) sigma?
2) turbotetter
3) motox
 
Laatst bewerkt:
Wat zou er nog afgaan als we in groep kopen? en kan je je originele klauwen blijven gebruiken?
 
Wat zou er nog afgaan als we in groep kopen? en kan je je originele klauwen blijven gebruiken?


hoeveel er zou afgaan weet ik niet, de verzendskosten zouden dan ook wel beetje naar beneden gaan , maar zou eerst een lijst van geinteresseerden moeten hebben voor ik kan vragen wat hij van korting geeft.

originele klauwen kunnen behouden blijven, zal straks es een scan uploaden van de discs voor een zx9r
 
ik zou nog wel 1 voorschijfje kunne gebruike voor een aprilia rs 125 (extrema). die van mij heeft beste groeven er in zitten. ik zeg nog geen jah. wil eerst wete wat het gaat kosten enzo.
 
ik zou nog wel 1 voorschijfje kunne gebruike voor een aprilia rs 125 (extrema). die van mij heeft beste groeven er in zitten. ik zeg nog geen jah. wil eerst wete wat het gaat kosten enzo.

nee, wil gewoon nu weten hoeveel geinteresseerden er eventueel zouden zijn. zal dan ook een mail sturen om de prijzen te vragen van de verschillende merken/types

full
 
Je mag eens effe horen voor een vf 400 f ( of cbx 550 )
Ik beloof je dat ik ze koop als je ze vindt :+
 
Is al goede prijs die 415,-
Sommige WK supersporters zijn er beter over te spreken dan de waves van Braking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan