Interesse peilen voor flexibele poll (meetingdata)

Zou je dit gebruiken voor plannen van ritjes?

  • Jazeker! Handig man!

    Stemmen: 2 66,7%
  • Misschien wel, als anderen het ook doen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Leuk idee, maar ik hou het bij MF Only

    Stemmen: 1 33,3%
  • Nee, ik red het prima zo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iets anders, graag feedback in replies :)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

DirkieB

MF veteraan
5 nov 2005
2.735
1
Diemen
Hoi allen!

Geen idee of het hier de aandacht krijgt die ik graag zou willen, maar ik doe het toch maar :)

Goed! Mijn idee:
Voor het plannen van ritjes enzo moet een datum geprikt worden. Het poll-systeem van MF kan maar 1 stem per persoon aan. En om zelf bij te gaan houden wie nou wanneer kan enzo is wat lastig.

Daarom heb ik voor de Diversion Meeting zelf een poll in elkaar geknutseld:
http://www.dirkieb.net/divmeeting/ (Diversion Poll)

Hier kan je verschillende data aangeven.

Omdat het hier om een eenmalig projectje gaat heb ik er niet echt tijd ingestoken, en is het nog handwerk.

Wat ik kan doen (mits er interesse is) is een systeempje opzetten waar iedereen zo'n poll kan maken en data kan invoeren. Maakt het plannen van een ritje misschien wat makkelijker.

Mijn vraag aan allen!
Vind je het een leuk idee?
Zou je het gaan gebruiken?

Wat wil je er nog graag bij zien?
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo ver vooruit kijken kan, en dat het dus wenselijk is om bijvoorbeeld te kunnen wijzigen wat je hebt ingevuld. Hiervoor moet ik dan gaan bijhouden wie er gestemd hebben (anders dan alleen de opgegeven naam bijhouden) en dan zou de drempel voor het invullen hoger komen omdat gebruikers dan nog een keer moeten registreren enzo.

En zo zijn er vast nog wel meer leuke/goede/onzinnige features te bedenken.

Barst maar los!
 
Ziet er handig uit, maar waarom zoveel werk van maken :?
Server trekt het nu al niet ;)

Om mij hoeft het niet. Gaat prima zoals het is.
Data's in MF poll zetten waarop je iig zelf kunt --> Stemmen -->
Einde stemperiode meeste stemmen gelden en dan wordt de rit bereden. Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Kan je niet op data in poll, hebbie pech.
 
Nee, daarom, je kan maar 1 keer stemmen op 1 datum.

Als jou voorkeur nou op een datum ligt, stem je daarop. Maar als je op een andere dag OOK kunt, kanje dat niet aangeven.

Ach, het zijn 2 verschillende manieren van er naar kijken.

MF zorgt voor de datum met het meeste voorkeur, die van mij voor de datum waar de meeste mensen kunnen :)

En het zou op mijn eigen servertje draaien, en niet o die van MF O-) Ben benieuwd of die het zou houden :X

EN! Waarom zou ik er werk van maken? Omdat ik het kan :P Ik heb zometeen 2 weken vrij en dan vind ik het wel leuk om een web-ding te maken. Als MF er nou wat aan heeft ook, nou dan hebben we helemaal feest *O* En anders doe ik het niet :) Ga ik in de tuin liggen of Sims 2 spelen
 
Nee, daarom, je kan maar 1 keer stemmen op 1 datum.
Poll kan je laten resetten, mocht dat nodig zijn

Als jou voorkeur nou op een datum ligt, stem je daarop. Maar als je op een andere dag OOK kunt, kanje dat niet aangeven.
Lijstje maken in post.

Ach, het zijn 2 verschillende manieren van er naar kijken.
Yup

MF zorgt voor de datum met het meeste voorkeur, die van mij voor de datum waar de meeste mensen kunnen :)
Is dat niet hetzelfde?

En het zou op mijn eigen servertje draaien, en niet o die van MF O-) Ben benieuwd of die het zou houden :X
Maak dan maar gelijk geld over naar MF wat je anders aan eigen nieuwe server kwijt zou zijn ;)

EN! Waarom zou ik er werk van maken? Omdat ik het kan :P Ik heb zometeen 2 weken vrij en dan vind ik het wel leuk om een web-ding te maken. Als MF er nou wat aan heeft ook, nou dan hebben we helemaal feest *O* En anders doe ik het niet :) Ga ik in de tuin liggen of Sims 2 spelen
Ieder ze vak/hobby :+
 
Ik verveel me O-)

Da's ook een reden om het wel te doen. Voor die anderhalve kip die het wel zou gebruiken 8-)
 
Ik verveel me O-)

Da's ook een reden om het wel te doen. Voor die anderhalve kip die het wel zou gebruiken 8-)
Zwaagdijk is in NH of niet :?

Kom dan maar hier me auto wassen en inpakken. Morgen met vakantie, dus heb nog wel wat klusjes voor je liggen :+
 
Zwaagdijk is in NH of niet :?

Kom dan maar hier me auto wassen en inpakken. Morgen met vakantie, dus heb nog wel wat klusjes voor je liggen :+


Ja klopt.

Zit alleen wel op mn werk me te vervelen op kosten van de baas O-) (Nou ja, die stagevergoeding waar ik nu nog voor werk is ook niet alles :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan