Interesse peiling ducati m620 dark/silver in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Even een interesse peiling van mijn duc.
Ding is echt als nieuw.
Alles is goed nieuwe achterband remmen prima.
Het is een injectie motort en rijd echt super.
Km stand is 10 , 000 kleppen zijn pas gesteld en riemen vervangen ( rekening aanwezig)
Verder is de olie en filters vernieuwd.
Deze motor rijd en stuurt echt uberdik!
Bouwjaar 2004

De motor gaat niet weg wegens dat er iets mis is ofzo maar vanwege dat er een 2 e kleine jongen word geboren en ik weinig meer zal rijden dan kan ik beter een krotje kopen en die af en toe gebruiken.
Als er serieuze interesse is mag er gereageerd worden deze motor gaat niet voor een prikkie weg en MOET ook niet weg.
 
Laatst bewerkt:
haha voor zoiets moois is zeker wel interesse! maarja iig mijn budget is niet toereikend... Succes met de kleine! en de mogelijk verkoop natuurlijk
 
Wanneer wordt het voor jou interessant om dit exemplaar te verkopen. Je zegt zelf niet voor een prikkie, maar je zult echt wel een (richt)prijs in gedachten hebben :) Als je deze deelt zullen er misschien meer mensen geintresseerd zijn. (Ik ben het sowieso maar weinig financiele ruimte atm ;))
 
mooi bijhouden zeg ik dan :)

:^


Je krijgt spijt want terugkopen is duurder....


Per maand kost het weinig en je kleine groeien op met een papa op een Duc... O-)
(doet het goed op foto's later als ze groot zijn en we niet meer met benzine motoren mogen rijden... :') )

Zie die van mij ook al voor de ramen springen als ik van ver al aankom.
Mijn dochtertje melde laatst dat het net leek of het onweerde })
 
Laatst bewerkt:
*seatcover
*nieuwe/betere kentekenhouder
*orginele koplamp
*nieuw ruitje
*nieuwe knippertjes

zo das beter!:D
 
Vandaag nog ff gerost en toch het gevoel ik wil hem NIET kwijt, Bij deze hou ik hem gewoon zelf.
Duc blijft toch mijn aparte verschijning met de 750 ss ook heerlijk gereden dus deze gaat niet meer weg!
 
:^


Je krijgt spijt want terugkopen is duurder....


Per maand kost het weinig en je kleine groeien op met een papa op een Duc... O-)
(doet het goed op foto's later als ze groot zijn en we niet meer met benzine motoren mogen rijden... :') )

Zie die van mij ook al voor de ramen springen als ik van ver al aankom.
Mijn dochtertje melde laatst dat het net leek of het onweerde })

Je heb gelijk ja :)
Hoe bevalt je mst ? :}
 
Wanneer wordt het voor jou interessant om dit exemplaar te verkopen. Je zegt zelf niet voor een prikkie, maar je zult echt wel een (richt)prijs in gedachten hebben :) Als je deze deelt zullen er misschien meer mensen geintresseerd zijn. (Ik ben het sowieso maar weinig financiele ruimte atm ;))

Richtprijs was zowieso niet onder de 4200 euries :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan