interesse peiling harley davidson custom

thundertinus

MF'er
24 jun 2003
36
21
utrecht
Aangezien de harley vaker -door dat ik geen tijd heb -- dan ik wil- stilstaat dan doet waarvoor ie gemaakt is (rijden dus!)
en ivm gezin en uitbreiding daarvan...deze interessepeiling.
Ennn evt op zoek naar ander speelgoed waar je met 2 of meer personen in kan(cabrio ofzo)

Deze door South East motorcycles (om-)gebouwde harley, 1449cc carb. V&H short shots (voor het juiste geluid;)),met halve apehanger, 21 en 18 inch chrome fat spoke wheels, vee rubber white walls, custom paintjob en HD-alarm. +-35dkm.
is IMHO af!

Hoeft dus niet persé weg...
Richtprijs/vrpr.15k
 

Bijlagen

  • IMG_0742.JPG
    IMG_0742.JPG
    70,5 KB · Weergaven: 34
  • IMG_0741.JPG
    IMG_0741.JPG
    65,4 KB · Weergaven: 51
  • IMG_0740.JPG
    IMG_0740.JPG
    63,3 KB · Weergaven: 33
  • IMG_0739.JPG
    IMG_0739.JPG
    66,3 KB · Weergaven: 43
  • IMG_0738.JPG
    IMG_0738.JPG
    70,5 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Nou ik misschien .............................................................................................nee.ook niet
 
Succes met je zoektocht naar een sletterige vriendin (waar "2 of meer personen in kan" )..... _O-



Maar VOORAL succes met de verkoop hoor :t
 
Dan toch even een wat positiever geluid, best een leuke fiets hoor. Niet dat je er heel veel mee opschiet want koop interesse is er dan weer niet vanuit mij.

Toch succes met de verkoop en geniet er tot die tijd nog maar van *O*
 
Dan toch even een wat positiever geluid, best een leuke fiets hoor. Niet dat je er heel veel mee opschiet want koop interesse is er dan weer niet vanuit mij.

Toch succes met de verkoop en geniet er tot die tijd nog maar van *O*
Komt goed, de harley geeft mij toch elke keer weer een glimlach.
 
Ik begrijp uit de eerste zin dat hij kapot is en daarom vaak stil staat.
Of is dat alleen maar mijn associatie met Harley?
Oftewel: is dit een Harley die het altijd doet?
 
Ik begrijp uit de eerste zin dat hij kapot is en daarom vaak stil staat.
Of is dat alleen maar mijn associatie met Harley?
Oftewel: is dit een Harley die het altijd doet?
Dat is jou associatie met Harley.
Vind ik zo een dooddoener.
 
Het is niet eens grappig bedoeld, ik dacht het écht de eerste keer dat ik het las.
Ik heb een kapotte Harley in de kamer staan, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben :+
 
Kanon van een motor 👍🏻. Als ik met deze zithouding prettig zou rijden was ik wel geïnteresseerd geweest. Ik had wel alle chrome details en het blok graag zwart gecoat gezien (op de velgspaken na), dat maakt hem af. Ieder zo zijn style, ik begrijp je wel.

Zo ben ik al 3x geswitcht van type motor en wat een reacties van mensen om je heen. 2x Suzuki GSX-R, BMW S1000RR, HD Road King Classic, Suzuki GSX-S1000.
Van een brute racer naar een HD Touring.. (zithouding allebei slecht)

Harley heeft alleen 3 nadelen in mijn ogen;
- Je blijft altijd poetsen en bent er te zuinig op
- Onderhoud/Custom Parts zijn te duur
- De zithouding, voor een ieder verschillend natuurlijk. Na 2u of langer rijden kreeg ik vaak last van de onderrug doordat je al snel met een doorgezakte rug gaat zitten. Rechtop zitten is net zo funest als voorover hangen.
Ik hou het alleen nog bij Naked bikes & Sport-Tour fietsen i.v.m. de zithouding.

Voor mij dus geen koopinteresse, wel een 👍🏻 voor je nette HD.
Succes met de verkoop, hier komt vanzelf een liefhebber voor 👍🏻.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan