Interesse peiling motorstalling Dordt

Ja misschien eens vragen of daar meer behoefte aan is een ruimte die je kunt afsluiten

Dat hoeft niet eens een gesloten box te zijn iets maken zodat niemand je motor kan betasten

Respect voor je plannen hoor hoop echt dat idee gaat werken succes
 
Een tussenweg is er eigenlijk niet. Open met een hekje als zijafzetting of compleet gesloten met een eigen slot. Een combinatie kan natuurlijk ook. Links boxen en rechts open bijvoorbeeld. In ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Goede locatie, zowel de bajes als de McDonalds gelijk om de hoek ;)
Ik woon hier redelijk dichtbij, maar heb zelf een garage. Prijs lijkt me wat hoog, maar ik hoor van sommige collega’s dat die ook ongeveer dit bedrag betalen, maar dan alleen voor de paar wintermaanden bij hun dealer. Ook met een ladertje.
Mooist zou zijn dat je een soort “kooien” hebt, dus afsluitbare hokken. Dat ventileert lekker en als de ruimte dan ook nog verwarmd is, is de prijs niet zo gek.

Je zult wel een berg parkeerplekken moeten hebben. Zeker in de zomer staat de stalling leeg, maar men komt met de auto, omdat het toch voor velen wat ver zal zijn. Tenzij je in de wijk ernaast woont.
 
Kooien is inderdaad een goed idee. Makkelijk met de verlichting en de nodige ventilatie. Parkeren vind ik zelf ook een issue. Er zijn ongeveer 15 plekken verdeeld over het terrein. Daar buiten sta je bij een ander voor de deur etc. We puzzelen effe verder
Jij ook bedankt voor het meedenken
 
Tussenstand:
De brug om een eigen ingang naar de stalling te maken drijft de prijs per vak te ver op. Een ingang via de camperstalling is geen optie omdat de eigenaar die twee groepen niet door elkaar wil hebben. Een lift is lastig doordat er onder de ruimte een doorgang is en er veel meer regels en onderhoud aan zo’n ding zitten in vergelijking met een brug. Wordt vervolgd
 
Kun je geen lift systeem maken Dan bedoel ik meer motoren op de zelfde plek maar dan de hoogte in
Ja, dat is zeker mogelijk. Voor auto’s staat er al 1 systeem en komen er nog 3. Dit is mijn dingetje. Een brug tbv de motorstalling is een stuk goedkoper. Als we 300+ aanvragen hebben is het ook te overwegen
 
Volgens mij heb ik bij jou/jullie/hun geïnformeerd over een garagebox een paar weken geleden.

Locatie: Top!
Organisatie en complex: Goed geregeld en goede voorzieningen.
Prijs: vergelijkbaar met een garagebox gewoon een eerlijke prijs, zeker gezien de faciliteiten. (en zeker gezien opslagruimte in deze regio).

Aandachtspunt: een afgesloten hek/kooi is inderdaad slim. Acculaders worden niet gestolen, motoren niet gesloopt of gejat. Dit drijft de prijs echter wel om hoog. Ik zou, als ik dit zocht, voldoende hebben aan een hek waar ik mijn slot om kan hangen en een stroompunt voor mijn eigen acculader. Dit tegen een iets lagere huurprijs is misschien een mogelijkheid. Misschien toch eens nadenken om beide aan te bieden (of eerst alleen hekken, en kijken hoeveel animo er is).

Persoonlijk heb ik geen interesse. Ik haak af bij de zin; ''sleutel is niet toegestaan''. Maar ik ben dan ook een echte techneut :) . Mijn motoren staan onder een hoes in de tuin/buiten en kosten ook relatief weinig. Toch denk ik echter dat je met een social media campagne de zooi zo verhuurd hebt:t.
 
Als je de boel niet kunt afsluiten en er wordt gestolen kost het je ook klanten en is het gedoemd te mislukken ??
 
Als je de boel niet kunt afsluiten en er wordt gestolen kost het je ook klanten en is het gedoemd te mislukken ??
Degene die van je pikt is je collega biker. Verder kan er niemand bij. Ennnn die pannekoek staat met z’n gezicht vol in beeld. Daarbij is makkelijk te achterhalen wie er in de stalling geweest is door je persoonlijke pas
 
Ooit in Papendrecht hebben ze dit ook van de grond willen krijgen met verhuren van motorstalling. Ook je kleding enz. Wilde er laatst ook tijdelijk gebruik van maken. Maar kon er niks meer van vinden. Lijkt mij ook dat +- 50 europ per maand voor alleen stallen te hoog is. Als je zou kunnen sleutelen dan is het n mooie prijs. Dan zal je ook meer kunnen vragen. Gemiddelde garagebox in dort betaal je al gauw rond de 150 euro. En dan nog zonder stroom.
 
Volgens mij heb ik bij jou/jullie/hun geïnformeerd over een garagebox een paar weken geleden.

Locatie: Top!
Organisatie en complex: Goed geregeld en goede voorzieningen.
Prijs: vergelijkbaar met een garagebox gewoon een eerlijke prijs, zeker gezien de faciliteiten. (en zeker gezien opslagruimte in deze regio).

Aandachtspunt: een afgesloten hek/kooi is inderdaad slim. Acculaders worden niet gestolen, motoren niet gesloopt of gejat. Dit drijft de prijs echter wel om hoog. Ik zou, als ik dit zocht, voldoende hebben aan een hek waar ik mijn slot om kan hangen en een stroompunt voor mijn eigen acculader. Dit tegen een iets lagere huurprijs is misschien een mogelijkheid. Misschien toch eens nadenken om beide aan te bieden (of eerst alleen hekken, en kijken hoeveel animo er is).

Persoonlijk heb ik geen interesse. Ik haak af bij de zin; ''sleutel is niet toegestaan''. Maar ik ben dan ook een echte techneut :) . Mijn motoren staan onder een hoes in de tuin/buiten en kosten ook relatief weinig. Toch denk ik echter dat je met een social media campagne de zooi zo verhuurd hebt:t.
Tof om te horen. Thanks! 👍
Eigen laders is een dingetje. 50 c-tecs tegelijk kosten niet de wereld en dan weet je zeker dat er geen inferieure meuk gebruikt wordt.
 
Ooit in Papendrecht hebben ze dit ook van de grond willen krijgen met verhuren van motorstalling. Ook je kleding enz. Wilde er laatst ook tijdelijk gebruik van maken. Maar kon er niks meer van vinden. Lijkt mij ook dat +- 50 europ per maand voor alleen stallen te hoog is. Als je zou kunnen sleutelen dan is het n mooie prijs. Dan zal je ook meer kunnen vragen. Gemiddelde garagebox in dort betaal je al gauw rond de 150 euro. En dan nog zonder stroom.
In Papendrecht gaan we in juni open. Dit zijn de grotere boxen met water en stroom

 
Qua prijs denk ik echt niet verkeerd.
Ik heb bij mijn oude woning (gehucht in de Achterhoek) eens een parkeerplek gehuurd daar stonden dan 3-4 motoren dwars in.
Was ook 50 euro maar zonder stroompunt en zonder camera bewaking.

Stad met stroompunt en camera bewaking lijkt me geen gekke prijs voor iemand die zijn trots graag droog en veilig wil hebben staan.
 
Qua prijs denk ik echt niet verkeerd.
Ik heb bij mijn oude woning (gehucht in de Achterhoek) eens een parkeerplek gehuurd daar stonden dan 3-4 motoren dwars in.
Was ook 50 euro maar zonder stroompunt en zonder camera bewaking.

Stad met stroompunt en camera bewaking lijkt me geen gekke prijs voor iemand die zijn trots graag droog en veilig wil hebben staan.
25 euro er bij en je hebt een garage box ??? waar je meer mee kunt.


Maar dan mis je de bewaking mmmm lastig
 
Oké. Toch al enkele jaren geleden dat ik n reclamefolder in de bus kreeg. Was ook op zelfde terrein dat toen nog in aanbouw was.
We lopen inderdaad “wat” achter hier. Deze prijzen weet ik niet
C6789C3D-4AC3-47B7-87AA-60EE6674AA91.jpeg
99E6DE98-5D4D-42FB-AF0E-EF44C4CA7B0E.jpeg
D9B4C3FE-CE01-43E2-841E-135EF93544FF.jpeg
 
Oké. Toch al enkele jaren geleden dat ik n reclamefolder in de bus kreeg. Was ook op zelfde terrein dat toen nog in aanbouw was.
In Papendrecht hebben we nog 1 motorbox. Deze zit onder de noodtrap en heeft een stroompunt en is volledig dicht en afsluitbaar
 
Alles huur je per jaar en in die boxen ben je redelijk vrij in wat je er doet. Sleutelen etc is geen probleem. Een verzinkerij of lab met dierproeven beginnen uiteraard wel
 
@Wrakhout Kennis van verhuurde ooit garageboxen. Daarin zaten verbazend veel natuurliefhebbers die gek waren op plantjes. Kon hij steeds gaan verklaren dat hij wel de eigenaar was, maar verhuurde, etc. Draaide vaak op voor de schade. Hoop gedoe voor 100 piek per maand.
En ze waren ook superhandig met elektra!
 
Deze eigenaar heeft er 6-700 en dan gebeurt er inderdaad wel eens wat. Alles is heel transparant en de contacten met de politie en nuts zijn goed. Op gezeik zit niemand te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan