Interesse voor studententoertocht?

ja, interesse?

  • rond Utrecht, zaterdags

    Stemmen: 3 17,6%
  • rond Tilburg, zaterdags

    Stemmen: 1 5,9%
  • rond Amsterdam, zaterdags

    Stemmen: 0 0,0%
  • rond Twente, zaterdags

    Stemmen: 1 5,9%
  • rond Utrecht, zondags

    Stemmen: 3 17,6%
  • rond Tilburg, zondags

    Stemmen: 1 5,9%
  • rond Amsterdam, zondags

    Stemmen: 6 35,3%
  • rond Twente, zondags

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17

Skuzi 550

Die hard MF'er
16 jun 2003
566
0
Renkum
Op de motor dus, geen kroegentocht :) .
Als er genoeg interesse is, dan kunnen we ff kijken of we dit jaar nog een tochtje kunnen maken. Maakt niet uit of je nou MBO/HBO/WO, 25kw/of meer kw bent, als je maar student bent.
Geef meteen ff aan, wat de beste locatie zou zijn voor een tocht en de dag waar je voorkeur naar uitgaat.
Als er genoeg interesse is, dan zal ik nog ff een ander topic aanmaken, met daarin verschillende data's.
 
Laatst bewerkt:
Heb gestemt op amsterdam , maar utrecht is ook goed.
Wel op zondag , deze student werkt op zaterdag om zijn studie te kunnen betalen ;)
 
heb ff gestemd op tilburg aangezien dat hier naast de deur is maar het maakt me niet zoveel uit waar het is, al vind ik een rondje groningen wel erg ver weg :)
 
maakt mij niet zoveel uit, liefst zaterdag eigenlijk.
(loop nou stage, dus hoef op zaterdag niet te werken! :} *D )

Ik merk wel wat het wordt.
Als we maar lekker :]
 
Om het makkelijk te maken heb ik op Twente gestemd ;) .

Maar Utrecht is opzich ook wel te doen. Zaterdag of zondag maakt me niet zoveel uit omdat ik of het hele weekend moet werken of het hele weekend niet.

Zou wel cool zijn om eens met wat jonge geiten op pad te gaan *D
 
Leuk idee om met de studenten op stap te gaan!! :)

Krijgen we met onze OV ook korting op benzine?? ;)


Voor mij komt het beste de zaterdag uit, loop ook 4 dagen stage dus hoef zaterdags niet te werken :) En als het op zondag is het liefst pas rond een uur of half 3, omdat ik sochtends moet voetballen en zaterdag altijd wel flink op stap ga :9

Voor mij komt Tilburg het beste uit, lekker dichtbij 8-) , maar Utrecht is ook geen probleem hoor :]
 
maakt mij niet zoveel uit, liefst zaterdag eigenlijk.
(loop nou stage, dus hoef op zaterdag niet te werken! :} *D )

Ik merk wel wat het wordt.
Als we maar lekker :]

Krijg jij betaald op je stage, daar moet ik hier op het AMC niet aan denken :+

Maar leuk idee Wel op een zondag, want Zaterdag ben ik eigendom van AH (aangezien ik geen stage vergoeding krijg '( )
 
Krijg jij betaald op je stage, daar moet ik hier op het AMC niet aan denken :+

Maar leuk idee Wel op een zondag, want Zaterdag ben ik eigendom van AH (aangezien ik geen stage vergoeding krijg '( )

Dan doe je toch echt iets fout hoor ;)

Maar ik denk dat het zondag wel het beste uitkomt, want de meeste studenten werken op zaterdag! Maar hebben zondagochtend ook een kater O-)

Dus zondagmiddag?? :9
 
Vind ik goed, A'dam of Utrecht???

Als we bij Utrecht gaan rijden moeten mensen die daar in de buurt zitten maar begin plek (lekker makkelijk langs de snelweg) en route bedenken, ik kom daar normaal nooit

Met meerdere mensen rijden is gewoon tof. Net vanmiddag met 4 wildvreemde motor rijders door de spits gereden tussen A'dam en Hoorn leukste rit in tijden al was het wel een beetje gevaarlijk }) , maar als je dat erg vind moet je geen motor kopen)

Ik kom als er iets concreets wordt afgesproken, als iedereen die komt dat even laat weten, dan sta ik straks niet in mijn eentje voor lul langs de snelweg :X

En over die Stage ik wordt geacht gewoon 40 uur daar te werken tegen NOP en als iets gaafs ondek waarmee ik in een keer binnen zou zijn is dat eigendom van het AMC dus vang ik wederom NOP Als je het zo bekijkt vraag ik me ook af WAT THE FUCK AM I DOING HERE??? (Je kan bij BioMedische studies redelijk lastig iets interresants vinden buiten overheidsinstellingen om en die betalen nou eenmaal niks; schrale pokke ambtenaren :+ als jij iets beters weet hoor ik het graag.)
 
Mmm, ben zelf uit Nijmegen, maar zondag vaak in Kill-burg te vinden. Zou mijn eerste :] -toertochtje worden, heb er nu al zin in (als ik niet moet werken, naast za werk ik zo ook om mijn drinkschuld naast eten en woning te kunnen betalen).
 
ik zou wel graag meedoen, maareuh, ik heb nog maar men voorlopig rijbewijs en dan mag ik niet in het buiteland rijden :-( ...
Jaja mensen die zegge: huh voorlopig rijbewijs?? --> bestaat alleen in Belgie.
Dan hoef je maar 6 uurtjes les te volgen.
Als ik betrapt wordt int buiteland zou ik rijverbod kunne krijge ofzo :(
En trouwens ik kan men moto maar binne 13 dagen kopen.

ietsje meer aan de grens, binne een paar maanden en ik doe mee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan