Interessepeiling: Akrapovic uitlaat Hornet 2005-2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julesw

Die hard MF'er
13 nov 2013
515
82
Nederland
Beste forummers,

Mocht er een lid op zoek zijn naar een Akrapovic slip on uitlaat voor een Hornet 2005-2006 model dan graag een PB.

Gaat om een titanium uitlaat in goede staat, met carbon hitteschild, carbon uitlaatklem en originele DB killer aanwezig.

Schaarse uitlaat met fantastisch geluid.

Groeten,
Jules
 
What's next? Interessepeiling voor een ventieldopje?
Uniek model, kan zowel voor als achter gemonteerd worden.
 
Foto? Vraagprijs?

Advertentie voldoet niet echt aan de richtlijnen. En intressepeiling, wil je hem verkopen of posen dat je een akra hebt?
 
Sorry maar kan hier ook niet echt respect voor hebben.

Of je verkoopt iets of niet. Een vent kan knopen doorhakken.
 
Ik dacht dat het hier liefhebbers onder elkaar was en geen marktplaats.

Iedereen die zo'n uitlaat zoekt die weet hoe hij eruit ziet, mocht iemand er een zoeken dan heb ik hem.

Op verzoek verstrek ik met plezier wat foto's maar op dit moment zit hij nog onder mijn motor.

Hij hoeft niet weg maar wellicht kan ik iemand die er al een tijdje naar op zoek is blij mee maken.

Maargoed als dit niet aan de regels voldoet dan mogen jullie hem verwijderen hoor.
 
Ik denk dat het vooral het woord interessepeiling is.
Geen interesse trouwens, vroeg me alleen af in welke opzicht je interesse kon gaan peilen over een uitlaat van een hornet.

Carry on
 
ron-swanson-gif.gif


:+ :W
 
Wat een onvolwassen, respectloze en rare reacties allemaal. Nederlanders uit de polder zeker. Interessepeilingen zijn heel gebruikelijk op buitenlandse fora.
 
Ik denk dat het vooral het woord interessepeiling is.
Geen interesse trouwens, vroeg me alleen af in welke opzicht je interesse kon gaan peilen over een uitlaat van een hornet.

Carry on
:^

Naar mijn mening doe je alleen een interessepeiling bij bederfelijke goederen.
Bijvoorbeeld als je ossenstaartsoep wil gaan maken en niet de rest van de os wil blijven zitten.
Dan kan je overwegen de soep nog even uit te stellen zodat de hele os ten goede komt.

Of dacht je als er 5 gegadigden zijn dan laat ik ze tegen elkaar opbieden?

Overigens lezen de meeste interessepeiling>>>duur.
 
Interessepeiling...

Zet het te koop of hou het gewoon.

Interessepeiling is gewoon om te kijken of er een downie jouw hoogst mogelijke prijs wil betalen.

Maak anders even een poll aan dan weet je snel genoeg of er interesse is. 8-)
 
Er is in ieder geval interesse in de discussie of een interesse peiling wel de juiste naam is voor een ordinaire verkoop van een produkt dat door de eigenaar niet meer gebruikt of afgedankt word. Aan de ene kant zet het overgrote deel zijn afdankertje op marktplaats 'te koop' en is daar dus eerlijk over dat het een gewone verkoop is. Een kleine minderheid doet aan 'interessepeilingen' en hoopt dat er een stumper is die daarin tuint en een soort van hoofdprijs gaat betalen. Dan kun je wel vanuit het buitenland heel gewoon vinden dat een ordinaire verkoop een interessepeiling is maar zo ga je er een zwartepieten discussie van maken in de hoop dat je met je geschreeuw je onterechte gelijk kunt halen.
Nou, bij deze, je krijgt helemaal gelijk, net zoals een vrouw gelijk krijgt door te drammen, alsjeblieft wees er maar gelukkig mee.


Man man man.
 
:^

Naar mijn mening doe je alleen een interessepeiling bij bederfelijke goederen.
Bijvoorbeeld als je ossenstaartsoep wil gaan maken en niet de rest van de os wil blijven zitten.
Dan kan je overwegen de soep nog even uit te stellen zodat de hele os ten goede komt.

Of dacht je als er 5 gegadigden zijn dan laat ik ze tegen elkaar opbieden?

Overigens lezen de meeste interessepeiling>>>duur.
Bijzonder he zo'n interest check? Had je volgens mij nog nooit van gehoord


full
 
Laatst bewerkt:
Er is in ieder geval interesse in de discussie of een interesse peiling wel de juiste naam is voor een ordinaire verkoop van een produkt dat door de eigenaar niet meer gebruikt of afgedankt word. Aan de ene kant zet het overgrote deel zijn afdankertje op marktplaats 'te koop' en is daar dus eerlijk over dat het een gewone verkoop is. Een kleine minderheid doet aan 'interessepeilingen' en hoopt dat er een stumper is die daarin tuint en een soort van hoofdprijs gaat betalen. Dan kun je wel vanuit het buitenland heel gewoon vinden dat een ordinaire verkoop een interessepeiling is maar zo ga je er een zwartepieten discussie van maken in de hoop dat je met je geschreeuw je onterechte gelijk kunt halen.
Nou, bij deze, je krijgt helemaal gelijk, net zoals een vrouw gelijk krijgt door te drammen, alsjeblieft wees er maar gelukkig mee.


Man man man.



Wat sla jij de plank hier een kilometer mis zeg.
Afgedankt?
Stumper?
Hoofdprijs?
Ordinair?

De beste man/vrouw wil gewoon even weten of er interesse in zijn uitlaat. Is toch geen rocket science

full
 
Laatst bewerkt:
Deze gaat op slot. Dit is de sectie onderdelen te koop waar je dus iets te koop zet.
En niet misschien.

Je mag een nieuw advertentietopic maken met alle info en foto's als je daadwerkelijk iets gaat verkopen. En dan komen geïnteresseerden vanzelf, daar is geen apart topic voor nodig. ;)
 
Wat een onvolwassen, respectloze en rare reacties allemaal. Nederlanders uit de polder zeker. Interessepeilingen zijn heel gebruikelijk op buitenlandse fora.

Hier wil ik nog even op reageren, je hebt gelijk dat sommige reacties overdreven zijn.
Dat kan best allemaal minder.

Maar wat ze op buitenlandse fora doen mogen ze helemaal zelf weten, op MF zet je je spul in de verkoop met een nette advertentie, en niet met marktplaatslinkjes en/of interessepeilingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan