Interessepeiling r1 2004 compleet in onderdelen

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.534
537
brugge belgië
een maat van ik verkoopt zen r1 motor is geen schadegeval en start/rijd gwn nog er zit wel een geluid in het blok sinds problemen met kapotte alternator(die nu vermaakt is).
Hij wil er 2500€voor compleet met kuipen of 2000 zonder kuipen.
De papieren om (belgische) motor in te schrijven zijn er ook bij...
Nu denk ik dat die motor makkelijk evenveel/meer kan opbrengen in onderdelen en wil ik hem daarbij helpen hem over te nemen en in stukken te verkopen maar zou graag weten of ik wel iets zal kwijt geraken :P
Dus clipons/voorvork/frame/uitlaatsysteem/sleutels/sloten/cdi/tank/teller/set wielen etc etc alles is te koop ;)

Motor heeft gwn papieren om in te schrijven op openbare weg!
 
Laatst bewerkt:
Dit is hem....
full

Km stand 20-30 000km (zal exacte km stand nog ééns vragen :) )
Denk dat hij er nu 2 j mee op circuit heeft gereden (paar dagjes vrij rijden/jaar)
 
Niets :?
dacht dat er veel 1's rondreden en dit wel interessant was 2sets wielen moeten toch makkelijk verkocht worden frame/achterbrug voor streetfighter projectje een mooie reserve tank of in de plaats van een beschadigte etc ofniet :P
 
2000 zonder kappen is niet zo hoor. plus blok is niet goed en ding ziet er helemaal standaard uit...
voor onder 4000 koop je er 1 met goed blok en leuke opties erop.
 
Dat is waar maar in onderdelen denk ik dat 2000 moet lukken sommige vragen al 750 voor een setje wielen en hier zijn er 2 sets met banden schijven/etc...
Blok is idd niet 100 procent dus hou ik rekening mee dat in onderdelen dit gwn overblijft/oud ijzer word. :P
Maar ik ken diegene die ermee rijd en hij heeft na dat alternator probleem gwn nog een dag of 3 op circuit gereden gaat prima.
Motor maakt alleen een beetje een raar geluid is zen enige motor en hij heeft em al jaren (gekocht om op de openbare weg te rijden 1st) en laatste 2 jaar een paar dagjes mee op circuit gereden... (beginner).
Dus is anders wel een goeie (idd wel bijna standaart) motor.

De reden van verkoop is omdat hij eigenlijk al lang een 600will (beter voor circuit) en hij deze r1 onlangs heeft binnengedaan om een ander blok te laten plaatsen bij een motorzaak die zogezgd een goed blok hadden liggen voor hem wat uiteindelijk een kapot blok bleek te zijn)
Nu is hij het een beetje beu en wil hij ervan af om een 600 te kunnen kopen :)

Het plan is (als er genoeg interesse is in losse delen) dat ik de motor van hem overneem en volledig demonteer en hier en daar iets verkoop om aan 2000€te geraken.
Ik weet de prijzen van onderdelen goed genoeg koop ook geregeld dingen op ebay
Sleutelset/ecu 300€ teller 300€ tank 500€ wielen vork etc zit toch een hoop geld in dat ding lijkt me zelf zonder blok gerekent en ik wil er de hoofdprijs niet voor zolang ik geen verlies doe ben ik blij ;) dus denk wel dat het "te doen" is (paar jaar geleden heb ik een rs250 volledig in onderdelen verkocht bracht ook meer op ipv in zen geheel ;) )
Kost alleen wat tijd/moeite....

En deze is met papieren voor openbare weg!!! maakt ook al 1000€ verschil ivm brommer zonder kenteken
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan