Intermot 3-7 okt 2018 [Keulen]

Crashcat

Die hard MF'er
29 jul 2005
455
2
Kreeg een mailtje met de aankondiging dat Intermot weer voor de deur staat.

Wie gaan er heen of zijn van plan om heen te gaan? Duits bier en curry wurst wachten op ons allen.

Ps. Hoe druk het is op 2 oktober, de dag voor dealers ed. Ben van plan om in het weekend te gaan, maar als die dealer dag rustiger is dan wil ik die dag erheen gaan.
 
:t,degradeert Utrecht toch wel tot "een boerenschuur):X

IMG_20181006_111219.jpg
IMG_20181006_114607.jpg
IMG_20181006_133950.jpg
 
ben zelf uit Belgie en was met een makker naar de intermot beurs geweest , nooit meer :r , we waren beide blij dat we terug naar huis konden , tot vervelens toe veel bikes gezien die zo fel verbouwd waren dat ze eigenlijk niet meer berijdbaar zijn . Dan gaan wij toch liever bij onze noorderburen naar de beurs in utrecht :Y
 
ben zelf uit Belgie en was met een makker naar de intermot beurs geweest , nooit meer :r , we waren beide blij dat we terug naar huis konden , tot vervelens toe veel bikes gezien die zo fel verbouwd waren dat ze eigenlijk niet meer berijdbaar zijn . Dan gaan wij toch liever bij onze noorderburen naar de beurs in utrecht :Y
Ben je in hal 10 blijven hangen 😁😙
Er waren n.l.5 hallen,ik heb zat mooi en snel spul gezien
 
Ben je in hal 10 blijven hangen 😁😙
Er waren n.l.5 hallen,ik heb zat mooi en snel spul gezien
Dat denk ik ook. Er waren juist veel soorten. Van omgebouwde tot al het nieuwe spul😋. Vond het ook lekker ruim van opzet. Alle gangbare merken waren vertegenwoordigd. Veel leuk speelgoed gezien😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan