Internationaal Moto Guzzi Treffen

Tja, als alle niet-Calirijders er zo over denken.... :X
begin jaren 90 was het daar echt leuk, totdat de juppiebikers verschenen.....

ik ben nog een paar keer op vrijdag geweest, dat ging ook nog wel...

maar tegenwoordig lopen er alleen maar jojo's rond die geen sleutel 13 van een hamer kunnen onderscheiden, niet mijn soort volk............

begin jaren 90 was het daar echt leuk, totdat de juppiebikers verschenen.....

ik ben nog een paar keer op vrijdag geweest, dat ging ook nog wel...

Ik heb daar nog eens het EK voetbal in '88,Nederland-Ierland,zitten kijken.
Maar dat was nog op de oude lokatie Naast dat Cafe.
Toen was het nog echt gezellig..... :9

maar tegenwoordig lopen er alleen maar jojo's rond die geen sleutel 13 van een hamer kunnen onderscheiden, niet mijn soort volk............

Kijken hoe ze hun motor starten!......met die hamer? :+

Laatst bewerkt:
Ssssssst, zeg dit nou niet, straks wil Mustang Sally liever daarheen dan met mij naar de DHR III :X :X :X

;)
Nee joh, ik mag daar niet eens komen. Netzoals in Belgie heb ik de officiele "hooligan" erkenning, ik restaureer niet, ik verbouw, en dat mag niet met Guzzi's..... Oja, ik drink ook nog wel eens teveel, en ik vindt dat kinderen niet op een treffen thuis horen.

Buiten dat zijn er leukere mensen dan echte 'Guzzisti'!

Yep, volgend weekend weer dus oma.
Ik ga d'r voor 't eerst eens kijken, terwijl ik toch al dik 20 jaar Guzzi rijd.
Er schijnt wel degelijk drank te worden geschonken, en er is live muziek, dus ik moet me d'r toch tenminste 1 daggie kunnen vermaken!
Gaan er nog meer MFers?

Yep, volgend weekend weer dus oma.
Ik ga d'r voor 't eerst eens kijken, terwijl ik toch al dik 20 jaar Guzzi rijd.
Er schijnt wel degelijk drank te worden geschonken, en er is live muziek, dus ik moet me d'r toch tenminste 1 daggie kunnen vermaken!
Gaan er nog meer MFers?
Er wordt inderdaad echt bier en andere alcoholica geschonken, maar drank alleen maakt mijn feestje niet helaas ( anders was het leven één groot feest ).

Maar goed, ik denk dat je er op zich veel plezier zou kunnen hebben.

Nee joh, ik mag daar niet eens komen. Netzoals in Belgie heb ik de officiele "hooligan" erkenning, ik restaureer niet, ik verbouw, en dat mag niet met Guzzi's..... Oja, ik drink ook nog wel eens teveel, en ik vindt dat kinderen niet op een treffen thuis horen.

Buiten dat zijn er leukere mensen dan echte 'Guzzisti'!

Echte Guzzisti; wat moet ik me daarbij voorstellen?

Echte Guzzisti; wat moet ik me daarbij voorstellen?
tja.......van die lui die een beetje blind op 1 merk gaan, ben je vaak zo mee uitgeluld (maakt niet uit voor wat voor merk ze gaan overigens), vooral als ze gaan uitleggen hoe fijn een Cali3 op LPG loopt..... :r

tja.......van die lui die een beetje blind op 1 merk gaan, ben je vaak zo mee uitgeluld (maakt niet uit voor wat voor merk ze gaan overigens), vooral als ze gaan uitleggen hoe fijn een Cali3 op LPG loopt..... :r

Nou, daar ken ik d'r dus nog geen één van, ben benieuwd dus.
Meeste Guzzisti die ik ken zijn vooral internationale kilometervreters die dwepen bij voornamelijk het hemelse geluid en de prettige stuureigenschappen.
Looks don't care, uistraling does!

Terug
Bovenaan Onderaan