Internet gehoortest

Mijn gehoor is

  • Goed

    Stemmen: 114 92,7%
  • Redelijk

    Stemmen: 1 0,8%
  • Matig

    Stemmen: 0 0,0%
  • Slecht

    Stemmen: 8 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    123

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
1
Ik zag net een item op het Jeugdjournaal over dat het gehoor van jongeren slecht zou zijn. Er zijn websites waarop je dit kunt testen bv op http://www.hoortest.nl/hoortest.html (www.hoortest.nl/hoortest.html)
Wel goed om eens te testen of het nog okidoki is.

Soms wil de site niet opstarten, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan je internet exploder die te veilig staat afgesteld.
 
Ik zag net een item op het Jeugdjournaal over dat het gehoor van jongeren slecht zou zijn. Er zijn websites waarop je dit kunt testen bv op http://www.hoortest.nl/hoortest.html (www.hoortest.nl/hoortest.html)
Wel goed om eens te testen of het nog okidoki is.

Soms wil de site niet opstarten, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan je internet exploder die te veilig staat afgesteld.


Nou ik snap wel waarom het met het gehoor niet zo goed gaat :+
 
Uw gehoor is slecht
Het is raadzaam uw gehoor nader te laten onderzoeken bij uw huisarts, KNO arts, een Audiologisch centrum of audicien :X :X :X
 
Had je je radio aan? :9
Ik hou het er maar op dat m'n gehoor nog goed is: test deed het niet, maar dat lag waarschijnlijk aan m'n EXPLODER :X
 
alsof je B-kwaliteit geluidskaart in combinatie met 230943 zillawatt PC speakers die frequenties tussen 80 en 12.000 Hz cappen een goede geluidstest kunnen produceren |( :X
 
Goed volgens de test (en 100% eerlijk), maar ik geloof er geen bal van soms heb ik echt het idee dat ik goed doof ben '(
 
Ik heb goed, Kun je ook nog hoger?

met oorcheck.nl hoor ik zowat niks wat een harde ruis zeg.
 
Laatst bewerkt:
zijn er trouwens mensen die muziek luisteren op de motor, en dan geen open sportuitlaatjes geluid maar echte muziek??? lijkt me zelf niet zo snugger om te doen, maar maybezijn er mensen die dat doen?
 
Ik vind altijd dat ik slecht hoor als er achergrond lawaai is, drukke ruimte meer veel pratende mensen bijv, discotheek ed.
En wat zegt de gehoortest, gehoor is goed???
Rij al jaren motor zonder oordopjes

nou ja, beter dan andersom
 
zijn er trouwens mensen die muziek luisteren op de motor, en dan geen open sportuitlaatjes geluid maar echte muziek??? lijkt me zelf niet zo snugger om te doen, maar maybezijn er mensen die dat doen?

ik heb gehoorbescherming (tegen windruis) met speakertjes er in. je moet de muziek dan natuurlijk niet zo hard zetten dat je alsnog gehoorbeschadiging oploopt, maar ik vind het erg rustgevend. met een beetje beethoven of handel glij je als het ware door de spits.
 
Ruisonderdrukking aanzetten, hoor je het een stuk beter!

Trouwens nog niet geprobeerd met m'n oordopjes in, schijnt windruis te onderdrukken en stemmen redelijk door te laten...
 
Hee, oordoppen in helpt echt! Je hoort de vrouw echt een stuk beter en de ruis veel minder. De versterker moet wel ietsjes harder aan staan (logisch).
 
2 testen, 2 verschillende uitkomsten. Bij de ene heb ik een goed gehoor bij de ander een minder goed gehoor, ach wat the fuck :)
:]
 
Yeah: De uitslag van de test is goed.
En dat met een verneukte koptelefoon en een irritant aquarium op de achtergrond. De muziek kan dus nog harder (huis trilt nu al uit elkaar :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan