intimidatie door andere badge-clubs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het blijft misschien voor veel mensen vreemd maar neem van mij aan dat je niet moet fucken met een dutch mc club dat is niet verstandig voor je gezondheid vooral als je eigenwijs bent en niet luistert.
Maak er gewoon een mcc of mtc van en neem kleuren die niet te dicht bij de vrienden van de dutch mc's komen dan is er niks aan de hand en anders stuur je die jongens een mail en vraag je goedkeuring voor je patch.
Reken er op dat die clubleden ook hebben moeten knokken letterlijk en figuurlijk voor hun colors ik heb me er zelf een beetje in verdiept en heb een paar mails van de HA gehad waarin me het e.e.a. duidelijk werd gemaakt. Maar ik geef degene die toch niet luistert nog 1 tip heb respect voor de grote 8 mc's van Nederland dan is er weinig aan de hand als je eens naar een treffen met een color op je jasje.
Ik ben zelf ook bezig met het oprichten van een chopper en custum club en weet ondertussen waar ik over praat.
En mocht je toch eigenwijs zijn dan Veel succes. En kom je uit het oosten van Nederland en wil je gewoon bij een leuke vrienden chopper club klik dan eens op mijn website.
Groeten John

:^

En voor alle dapper helden die hier een grote bek opzetten...ben je op een treffen waar Angels rondlopen ook zo flink? :X
 
Ik vind de keuze om het logo te veranderen verstandig, maar de keuze om die "schadeloosstelling" te betalen vrij dom. Daarom ben ik toch benieuwd of 6 jaar na dato alsnog verdere "contributieverzoeken" gekomen zijn.
 
:^

En voor alle dapper helden die hier een grote bek opzetten...ben je op een treffen waar Angels rondlopen ook zo flink? :X


:^

Ik heb een tijdje in dat wereldje doorgebracht. Ik heb daar veel mensen met een grote mond heel klein zien worden als puntje bij paaltje kwam.
Ik keur het niet goed wat daar gebeurd. Vandaar ook dat ik eruit gestapt ben. Maar wanneer je met je colors rondloopt op straat wordt je toch wat anders benaderd door 'gewone' mensen.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik geef degene die toch niet luistert nog 1 tip heb respect voor de grote 8 mc's van Nederland dan is er weinig aan de hand


hmm, tja, ik heb hier
ff gekeken, en die nederlands mc`s zijn idd wel een zooitje ongeregeld bij elkaar


dusse respect voor de dutch mc`s
ali-g.jpg


petsch denkt dat ie er weer geen ruk van snapt.
 
en hoe zit dat dan tussen die indo-club en de hells angels?? ze gebruiken dus allebei
MC, maar wie heeft er dan recht op??? of zijn het vrienden/ semi clubleden? :?
 
Als je een MC-patch bij een clublogo en de twee rockers (top rocker: clubnaam, bottom rocker: je territorium) draagt wil dat zeggen dat je uit wil dragen dat jij en je vrienden een 1%club zijn.
Dit zullen de echte MC's in je regio niet cool vinden, als je namelijk het mannetje gaat uithangen worden zij daar ook op aan gekeken. Zodoende hebben de echte Nl'se MC's (de "Raad van Acht") een soort functie om wannabe's hun plaats te wijzen en rotzooi te voorkomen.
Neem nou maar gewoon aan dat die gasten hun patches/colors hebben moeten verdienen en het dus terecht serieus nemen. Ze zullen je netjes vragen wat nu helemaal de bedoeling is met je outfit.
Vervolgens kan je m.i. twee dingen doen: of bewijzen dat je echt een die-hard biker bent (net als je mede-clubleden, dan bestaat (een kleine?) kans dat je in jouw gebied het 'flying colors' toe is gestaan. Óf je clubpatches zo veranderen dat het geen colors meer zijn en iedereen door heeft dat je wel een ruige motorrijder bent maar geen 1%-er.
Heb zelf security gedaan bij concertzalen en ik kan je verzekeren dat MC-leden de laatste zullen zijn die je zonder analeiding lastig vallen of intimideren. Ik had ze graag in de zaal iig.
Enige nadeel: sommige idioten menen dat ze t.o.v. anderen kunnen bewijzen ruig te zijn door MC-leden lastig te vallen. Da's hetzelfde als wanneer een bezoeker iemand van ons (als security) meende te kloten: zo werkt het gewoon niet. (Overigens nooit veel herrie gehad hoor, was puur ter vergelijking, we waren meer aan het dollen en het zuipen dan dat we erop stonden te kijken dat het ergens matten werd ;) )

Maar goed, wat weet ik ervan. :+
 
Een mooie taak voor politie en justitie:
zet een fuik bij een "clubhuis" met het zgn zero tolerance beleid: helmen, helmbandjes, uitlaten, kentekens, alcohol, drugs, wapens, papieren etc.
Dan is het snel afgelopen met de mc's, of ze zouden "mc de oude damesfiets" moeten beginnen. :W
Waarom gebeurt dit niet? :? :? :?

Al Capone werd veroordeeld voor belastingontduiking... 8-)
 
Als je een MC-patch bij een clublogo en de twee rockers (top rocker: clubnaam, bottom rocker: je territorium) draagt wil dat zeggen dat je uit wil dragen dat jij en je vrienden een 1%club zijn.
Dit zullen de echte MC's in je regio niet cool vinden, als je namelijk het mannetje gaat uithangen worden zij daar ook op aan gekeken. Zodoende hebben de echte Nl'se MC's (de "Raad van Acht") een soort functie om wannabe's hun plaats te wijzen en rotzooi te voorkomen.
Neem nou maar gewoon aan dat die gasten hun patches/colors hebben moeten verdienen en het dus terecht serieus nemen. Ze zullen je netjes vragen wat nu helemaal de bedoeling is met je outfit.
Vervolgens kan je m.i. twee dingen doen: of bewijzen dat je echt een die-hard biker bent (net als je mede-clubleden, dan bestaat (een kleine?) kans dat je in jouw gebied het 'flying colors' toe is gestaan. Óf je clubpatches zo veranderen dat het geen colors meer zijn en iedereen door heeft dat je wel een ruige motorrijder bent maar geen 1%-er.
Heb zelf security gedaan bij concertzalen en ik kan je verzekeren dat MC-leden de laatste zullen zijn die je zonder analeiding lastig vallen of intimideren. Ik had ze graag in de zaal iig.
Enige nadeel: sommige idioten menen dat ze t.o.v. anderen kunnen bewijzen ruig te zijn door MC-leden lastig te vallen. Da's hetzelfde als wanneer een bezoeker iemand van ons (als security) meende te kloten: zo werkt het gewoon niet. (Overigens nooit veel herrie gehad hoor, was puur ter vergelijking, we waren meer aan het dollen en het zuipen dan dat we erop stonden te kijken dat het ergens matten werd ;) )

Maar goed, wat weet ik ervan. :+


Idd, als er al problemen waren, was dat meestal door prospects of hang-arounds of fanatieke supports en er geen full members bij waren.
Toch heeft dit deels te maken met de mentaliteit dat niet MC's de moeite niet zijn om de handen aan vuil te maken.
 
Een mooie taak voor politie en justitie:
zet een fuik bij een "clubhuis" met het zgn zero tolerance beleid: helmen, helmbandjes, uitlaten, kentekens, alcohol, drugs, wapens, papieren etc.
Dan is het snel afgelopen met de mc's, of ze zouden "mc de oude damesfiets" moeten beginnen. :W
Waarom gebeurt dit niet? :? :? :?

Al Capone werd veroordeeld voor belastingontduiking... 8-)

Hebben ze al geprobeert. Ik weet niet meer juist in wel land (kan misschien zelfs Nederland geweest zijn). Met als gevolg dat de club volledig onderground gaat en nog moeilijker te controleren is.

Bovendien zijn sommige clubs bijna maffia, met dus ook de invloeden op de lokale politiek en politie. Je zou nog verschieten als je eens wist hoeveel advocaten en zo lid zijn van een MC.
 
Laatst bewerkt:
Effe een zoektochtje van 0.1 min op goooooogle ....

kwam ik deze tegen :

Angels%20Patch1.jpg


Wat zouden ze daar mee willen

(waren roze linten niet tegen borstkanker)
 
Hootch6916, plsss kruip es snel terug onder die steen waar je vandaan kwam. Of wat eerder gezegd werd, post een bericht die een frisse wending aan het topic geeft. Haal 6 jaar oude topics gewoon niet op, zo blijft die ouwe meuk circuleren. Mehh...
 
Weet iemand waar je van die stickers kunt kopen waar zo'n mannetje op een logo aan het pissen is :? Bijvoorbeeld op zo'n harley embleem/logo/badge _O-
 
Als je een MC-patch bij een clublogo en de twee rockers (top rocker: clubnaam, bottom rocker: je territorium) draagt wil dat zeggen dat je uit wil dragen dat jij en je vrienden een 1%club zijn.
Dit zullen de echte MC's in je regio niet cool vinden, als je namelijk het mannetje gaat uithangen worden zij daar ook op aan gekeken. Zodoende hebben de echte Nl'se MC's (de "Raad van Acht") een soort functie om wannabe's hun plaats te wijzen en rotzooi te voorkomen.
Neem nou maar gewoon aan dat die gasten hun patches/colors hebben moeten verdienen en het dus terecht serieus nemen. Ze zullen je netjes vragen wat nu helemaal de bedoeling is met je outfit.
Vervolgens kan je m.i. twee dingen doen: of bewijzen dat je echt een die-hard biker bent (net als je mede-clubleden, dan bestaat (een kleine?) kans dat je in jouw gebied het 'flying colors' toe is gestaan. Óf je clubpatches zo veranderen dat het geen colors meer zijn en iedereen door heeft dat je wel een ruige motorrijder bent maar geen 1%-er.
Heb zelf security gedaan bij concertzalen en ik kan je verzekeren dat MC-leden de laatste zullen zijn die je zonder analeiding lastig vallen of intimideren. Ik had ze graag in de zaal iig.
Enige nadeel: sommige idioten menen dat ze t.o.v. anderen kunnen bewijzen ruig te zijn door MC-leden lastig te vallen. Da's hetzelfde als wanneer een bezoeker iemand van ons (als security) meende te kloten: zo werkt het gewoon niet. (Overigens nooit veel herrie gehad hoor, was puur ter vergelijking, we waren meer aan het dollen en het zuipen dan dat we erop stonden te kijken dat het ergens matten werd ;) )

Maar goed, wat weet ik ervan. :+


ff nieuwsgierig : wat is een die-hard biker ? :?
 
Bovendien zijn sommige clubs bijna maffia, met dus ook de invloeden op de lokale politiek en politie. Je zou nog verschieten als je eens wist hoeveel advocaten en zo lid zijn van een MC.


Dit is toch algemeen bekent?
Teminste, ik weet het al jaren.

Daarnaast ben ik blij dat ik mijn colors gewoon mag dragen, dit is een aantal jaren geleden goedgekeurt.
Hoewel ik wel het vermoeden heb dat er vanzelf een keer een prospect of support komt die het niet snapt en toch vragen komt stellen.
 
ff nieuwsgierig : wat is een die-hard biker ? :?

wat is een die-hard biker?? ik ken "gewone" mensen met een 8-5 baan en die het hele jaar door weer en wind, sneeuw en pekel, ijzel en hagel 30 tot 40k p/j rijden..
dat noem ik behoorlijk die-hard..

of moet je daarvoor met een embleem op je rug lopen??? :?
 
wat is een die-hard biker?? ik ken "gewone" mensen met een 8-5 baan en die het hele jaar door weer en wind, sneeuw en pekel, ijzel en hagel 30 tot 40k p/j rijden..
dat noem ik behoorlijk die-hard..

of moet je daarvoor met een embleem op je rug lopen??? :?
Ik denk niet dat die-hard bikers veel rijden.
Ze suggereren het door met een vies jasje rond te lopen en vooral veel aan te komen rijden en weg te rijden zonder kilometers te maken.
Sommigen hebben niet eens een motor, alleen een vies jasje en een plakplaatje op de arm. ;)
 
wat is een die-hard biker?? ik ken "gewone" mensen met een 8-5 baan en die het hele jaar door weer en wind, sneeuw en pekel, ijzel en hagel 30 tot 40k p/j rijden..
dat noem ik behoorlijk die-hard..

of moet je daarvoor met een embleem op je rug lopen??? :?
Dat zijn m.i. de bikers (waar ik niet bij hoor). Die anderen met kleurtjes en mc whatever from where-ever. Tjah die rijden 's winters ook gewoon in een golfje....zelluf gezien
 
"Die-Hard" is dat niet waar Den Bruce in speelt?
Ik rij reeds 13 jaar waarvan 12 in weer en wind(moto ongeluk gehad), dus zowel in de winter als de overige seizoenen.Voel me gewoon motard of biker en draag mijn eigen naam en kleuren. 8-)
 
ach alle kleurtjes van de regenboog, dainese mc is voor mij goed genoeg, kan ik wel lekker mee onderuit gaan, goed spul iig.

simplistisch gelul voor de onderontwikkelde mens.

ieder zn eigen ding.

:+

belachelijk dat onze rechterlijke macht dit soort onheil niet weet op te lossen,

:N

mag trouwens wel eens een slotje op!?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan