Intresse in motor bij Optitune (recentelijk failliet)

PAD

MF'er
12 jan 2009
62
22
Grootebroek
Beste,

Ik zit al een tijdje te zoeken naar een "nieuwe" motor, namelijk een CBX1000. Nu zag ik via motoroccasion deze twee CBX'en staan.
Helaas zijn ze nog in het bezit van Optitune dat recentelijk failliet is gegaan en ik vroeg me af of iemand hier weet wie deze twee motoren gaan overnemen en waarschijnlijk weer gaan verkopen. Of worden ze nog geveild via een curator? Ik kan via het web hier vrij weinig over vinden :(.

Alvast bedankt voor degenen die meer weet te vinden *O*
 
Voor een goed bedrag kunnen ze je zelfs gegund worden. waarbij gunnen het officiele woord is en geen vriendendienst
 
Vraag me af of deze daadwerkelijk in bezit zijn van Optitune. Als in: opgenomen in de handelsvoorraad. Ze zijn al een paar jaar niet overgeschreven, dus zou met niets verbazen als deze daar gewoon in consignatie stonden ofzo.
 
Vraag me af of deze daadwerkelijk in bezit zijn van Optitune. Als in: opgenomen in de handelsvoorraad. Ze zijn al een paar jaar niet overgeschreven, dus zou met niets verbazen als deze daar gewoon in consignatie stonden ofzo.
Ik ben er wel eens wezen kijken en daar die CBX-en gezien. Ze vroegen er toen de hoofdprijs voor en er was er minstens 1 in consignatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan