Introducing

  • Onderwerp starter Anoniempje629
  • Startdatum
welkom2.jpg

:W
 
Nog even een update van mijn (rij) examens en lessen:

Op 17 oktober 2006 heb ik deel 1 motorvoertuigbeheersing gehaald. Daarna, heb ik mede door de drukte van mijn studie, pas op 4 januari 2007 het motor theorie examen gehaald. Dus nu zijn het de laatste loodjes tot aan eind februari / begin maart voor deel 2.

Inmiddels heb ik mijn gedachten van de Suzuki GSX R 600 uit mijn hoofd gezet. En in december 2006 heb ik een Yamaha R6 uit 2003 gekocht. (zie foto)

39205079_6_GIjT.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even een update van mijn (rij) examens en lessen:

Op 17 oktober 2006 heb ik deel 1 motorvoertuigbeheersing gehaald. Daarna, heb ik mede door de drukte van mijn studie, op 4 januari 2007 het motor theorie examen gehaald. Dus nu zijn het de laatste loodjes tot aan eind februari / begin maart voor deel 2.

Inmiddels heb ik mijn gedachten van de Suzuki GSX R 600 uit mijn hoofd gezet. En in december 2006 heb ik een Yamaha R6 uit 2003 gekocht. (zie foto)

[afbeelding]
Nice, gefeliciteerd 8-)
Nu maar hopen dat je ineens slaagt :X
 
Da's een bekende foto....

_O-


*D

Zie je volgende week en nogmaals: congratssssssss met je theorie *O*

Dat we straks maar veel veilige km's mogen maken :]
;)
 
Nog even een update van mijn (rij) examens en lessen:

Op 17 oktober 2006 heb ik deel 1 motorvoertuigbeheersing gehaald. Daarna, heb ik mede door de drukte van mijn studie, pas op 4 januari 2007 het motor theorie examen gehaald. Dus nu zijn het de laatste loodjes tot aan eind februari / begin maart voor deel 2.

Inmiddels heb ik mijn gedachten van de Suzuki GSX R 600 uit mijn hoofd gezet. En in december 2006 heb ik een Yamaha R6 uit 2003 gekocht. (zie foto)

[afbeelding]

Ook leuk speelgoed ;)

Have fun!!
 
Da's een bekende foto....

_O-


*D

Zie je volgende week en nogmaals: congratssssssss met je theorie *O*

Dat we straks maar veel veilige km's mogen maken :]
;)

Jazeker he haha. We zien elkaar volgende week. En die veilige km's komen helemaal goed *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan