Introducing

  • Onderwerp starter Anoniempje629
  • Startdatum
A

Anoniempje629

Guest
Bijlage:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daar is een heul forum voor, dat heet nieuwe gebruikers :+

maar toch welkom *O* :) :W
 
Beginnerfoutje door deze topic bij algemeen te plaatsen :o Gelukkig is het me vergeven ;)

De eerste les zit erop, wat een ervaring zeg! De les bestond uit schakelen, remmen, bochtjes maken en slalommen. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze om voor het rijbewijs A te gaan. Mijn broer heeft de les met een camera opgenomen, dus ik kan straks even nagenieten vanuit m'n luie stoel :) Vrijdag mag ik voor de tweede keer.. heb nu al weer zin! :P

Greetz Richard
 
Hey Richard!

Welkom :W

Ik heb zaterdag mijn eerste les bij Motoport! Misschien kom ik je nog wel eens tegen ;)
Op het moment ben ik alleen nog maar nutteloze informatie aan het droppen in het topic 'Ik heb rijles deel 11'
(http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/141824/1) (hoe post je in godesnaam een beter uitziende link... :? )
Anywayzzz, komt gelukkig snel verandering in *O* Straks mag ik ook stuntelen *D

Veel plezier vrijdag, have a nice :]

Grtz
Sandy
 
:W El Ricardo
full
 
Hey little Bro,

Welkom op het forum hier :D

Ennuh Sandy je maakt een goede keuze om bij Motoport te gaan lessen.
Ikzelf heb daar een jaartje geleden ook me rijbewijs gehaald m.b.v. de superinstructeurs Han en Roel.

Ciao,

Sebas
 
Hey Richard!

Welkom :W

Ik heb zaterdag mijn eerste les bij Motoport! Misschien kom ik je nog wel eens tegen ;)
Op het moment ben ik alleen nog maar nutteloze informatie aan het droppen in het topic 'Ik heb rijles deel 11'
(http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/141824/1) (hoe post je in godesnaam een beter uitziende link... :? )
Anywayzzz, komt gelukkig snel verandering in *O* Straks mag ik ook stuntelen *D

Veel plezier vrijdag, have a nice :]

Grtz
Sandy

Hey Sandy ja de kans is groot dat we elkaar tegenkomen bij Motoport. Ik rijdt aankomende vrijdag en volgende week woensdag en donderdag ook. Zoals Sebastiaan als eerder poste; de instructeurs zijn erg betrokken en duidelijk voor je, als beginnend motorrijder. Ik heb in ieder geval een positief gevoel aan m'n eerste les overgehouden. *D

Succes zaterdag! Ben benieuwd hoe het bij je ging :]

Greetzz Richard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in ieder geval een positief gevoel aan m'n eerste les overgehouden. *D

Succes zaterdag! Ben benieuwd hoe het bij je ging :]

Thx!! Heb er echt zoooooooooveel zin in! En dat positieve gevoel had ik al aan de telefoon (bij twee andere scholen was dat heeeeeel anders kan ik je vertellen...) Jammer dat de Motoport winkel wat minder positief wordt ervaren overal, dat ontneemt ze denk ik toch wat klanten bij de rijschool. Maar ze hebben nu toch ook nog een vrouwelijke instructeur?? Die zag ik tenminste van de week rijden! Ook leuk!!
Jij hebt wel veel lessen in een week trouwens, wil je je rijbewijs binnen een maand hebben?? *D

Ik ga denk ik ook vragen of mijn eerste les effe gefilmd kan worden, lijkt me wel grappig om mezelf nu eens op zo'n ding te zien :]

Ik hou je op de hoogte in ieder geval!

:W
 
Goh.. wist niet dat Motoport ook aan rijlessen deed..

Ricardo en CherryB, succes en vooral veel plezier met lessen! Ik weet nog dat ik na mijn eerste les een paar jaar geleden dagenlang een smile van oor tot oor op mn gezicht had. Was volgens mij nog nooit zo happy geweest.. Dus nogmaals: have fun!
 
Maar ze hebben nu toch ook nog een vrouwelijke instructeur?? Die zag ik tenminste van de week rijden! Ook leuk!!
Jij hebt wel veel lessen in een week trouwens, wil je je rijbewijs binnen een maand hebben?? *D

Ja dat klopt, Motoport heeft een vrouwelijke instructeur. Ik had vandaag mijn eerste les van haar. Echt heel goed hoe ze me coachte! En ja ik wil dat papiertje zo snel mogelijk hebben, heb nu gelukkig wat dagen vrij dus neem meteen 2 lessen per week. *D Is ook wel lekker dat je dan in een ritme doorgaat, zo deed ik het ook met het rijbewijs B.

Ik ga denk ik ook vragen of mijn eerste les effe gefilmd kan worden, lijkt me wel grappig om mezelf nu eens op zo'n ding te zien :]

Ik hou je op de hoogte in ieder geval! :W

Het is apart om jezelf zo te zien op de motor, ik vond t wel heel gaaf! Echt een aanrader. Je ziet van buitenaf wat je dan ook minder goed en goed doet.
 
*D *D *D *D *D *D
(shit, kheb um nu al... :+ )

Pas op, want die smile kan nog groter worden (tot voorbij je oren dus..): vergroting 1 als je je roze papiertje hebt gehaald, vergroting 2 als je je eerste eigen motor hebt (mooiste dag van je leven)
Wees gewaarschuwd dus... ;)
 
@Ricardo: Leuk dat die vrouw ook zo goed is!! Ik zag d'r van de week met een stuntelaar de weg op gaan en dat deed ze al heel goed (die gozer moet alleen nog een hoop leren ;) )
Ik zou inderdaad ook wel wat meer willen lessen, maar helaas ben ik al een slaaf van de arbeid en kan ik alleen op zaterdag lessen. 's Avonds geven ze geen lessen toch??

@Fugu: mijn smile is ongeveer twee weken geleden begonnen, achterop bij mijn vriend, crossend door de bergjes van Luxemburg, zoveel mogelijk de stepjes op de grond, hangen, hangen, hangen...hehehe. Dat was het moment waarop ik ECHT besmet ben geraakt *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan