Introtekst supersports wijzigings Poll

MacMan

MF veteraan
18 sep 2001
1.559
0
Zoeterminder
Ik heb gezien dat er veel steun is en veel argumenten zijn voor het aanpassen van de Introtekst in dit deel van het Motor-forum.nl.
Dus de specifieke verwijzingen naar bepaalde 1000 CC fietsen is discriminerend voor andere supersportfietsen, en het forum is toch bedoeld voor alle motordwazen?? of niet??
Vandaar deze Poll.
 
Ik moet zeggen IVO je kan wel wat arrogant overkomen,maar in je hart zal je best wel een aardige kerel zijn ;)

Maar ik ben het eens met wat je bovenstaand zegt, ook al wil ik er niet te veel drukte om maken.
 
Er komt een keer (verder kan ik er niks zinnigs over zeggen) een optie om de omschrijving in je eigen prefs aan of uit te zetten. Dan heb je er geen last meer van.
 
Ik vind het zo wel goed, ook al heb ik niet 1 van deze fietsen.... Zie het maar als een voorbeeld van enkele supersportjes... Op dit moment zijn het de meest tot de verbeelding sprekende modelletjes...

Ik moet er niet aan denken met mijn ervaring 1 van beiden te rijden, maar discriminatie omdat andere supersports niet genoemd worden? Vergeet niet: de forumadmin rijdt ook geen R1 of GSX-R1000, dus als dat zo opgevat moet worden, sluit hij ook zichzelf uit.... ook het eerste zinnetje in de intro lijkt me duidelijk...

Maar als het dan toch gewijzigd moet worden, is dit mijn voorstel:

Dit forum is speciaal bedoeld voor alle supersport motoren. Heb je bijvoorbeeld een Yamaha R1 of een Suzuki GSX-R1000 en je wilt er wat over vertellen, doe dat dan hier!
 
...of nog beter:

Dit forum is speciaal bedoeld voor alle supersport motoren. Heb je een bijvoorbeeld 98-er Kawasaki ZX-6R, een Yamaha R1 of een Suzuki GSX-R1000 en je wilt er wat over vertellen, doe dat dan hier!
:+
 
Ik moet zeggen IVO je kan wel wat arrogant overkomen,maar in je hart zal je best wel een aardige kerel zijn ;)

Maar ik ben het eens met wat je bovenstaand zegt, ook al wil ik er niet te veel drukte om maken.
Arrogant?? wat vond jij arrogant dan...?
Af en toe ben ik redelijk symphatiek ;)
En het was maar een beetje stangen!


Op Zaterdag 22 september 2001 17:12 schreef DeGroteMuis het volgende:
...of nog beter:

Dit forum is speciaal bedoeld voor alle supersport motoren. Heb je een bijvoorbeeld 98-er Kawasaki ZX-6R, een Yamaha R1 of een Suzuki GSX-R1000 en je wilt er wat over vertellen, doe dat dan hier!
:+

Of:
Dit forum is speciaal bedoeld voor alle supersport motoren,wil je er wat over vertellen, doe dat dan hier!

Ja toch?

Op Zaterdag 22 september 2001 14:28 schreef duderuud het volgende:
Er komt een keer (verder kan ik er niks zinnigs over zeggen) een optie om de omschrijving in je eigen prefs aan of uit te zetten. Dan heb je er geen last meer van.
Dude are we talking about the same text here... my own prefs??
explanation please??
 
btw, dit gaat NIET over supersports dus hoort ook niet hier thuis.. ik verplaats hem.
 
Ik heb gezien dat er veel steun is en veel argumenten zijn voor het aanpassen van de Introtekst in dit deel van het Motor-forum.nl.
Dus de specifieke verwijzingen naar bepaalde 1000 CC fietsen is discriminerend voor andere supersportfietsen, en het forum is toch bedoeld voor alle motordwazen?? of niet??
Vandaar deze Poll.

Ik vind dit een beetje overdeven en heb dus Nee gestemd :)

Er staat duidelijk \"voor alle supersport motoren\" En als voorbeeld worden daarbij een Yamaha R1 en een Suzuki GSX-R1000 gezet.

Volgens mij heb je met die opgevoerde brommer ( KR1-S }) ) een complex opgelopen dat je niet voor een volle supersport wordt aangezien :)

[me] * Gertjan vindt Ivo een beetje een blaaskaak :r
Dit komt door zijn manier van posten hij komt hier net kijken en begint meteen als een gek te schreeuwen. Vandaar deze flame hierboven in IVO stijl[/me]
 
Laatst bewerkt:
Die tekstjes interesseren mij geen ene reet (no offence), dus heb ik \'nee\' gestemd. Dan hoeft duderuud er tenminste niets aan te doen.
 
Die tekstjes interesseren mij geen ene reet (no offence), dus heb ik \'nee\' gestemd. Dan hoeft duderuud er tenminste niets aan te doen.
Het interesseert mij ook geen ene fuck, maar goed, sommige mensen blijkbaar wel. :)
 
Heb ook maar nee gestemd. Een CBR600 zal ook wel een supersport zijn maar als je het gaat vergelijken met een GSX-R 1000 of een R1, dan weet ik wel waar ik een hardere plasser van krijg :9~ . Vind het dus niets met discriminatie te maken meer een eye-catcher.
 
Terug
Bovenaan Onderaan