Ik heb vandaag besloten om voorlopig mijn Suzuki Intruder 800 te houden en daarmee deze eens grondig onder handen te nemen. Nu heb ik een paar vragen (de benamingen zullen niet goed zijn, ben niet technisch en probeer het daarom zoveel mogelijk te omschrijven):
Hoe krijg ik roestplekken zo veel mogelijk weg op onbereikbare/moeilijk bereikbare plaatsen, zoals bijv. de buizen die door de cylinders gaan aan de achterzijkanten van de motor?
Hoe houd ik de spaken zoveel mogelijk roestvrij en hoe maak ik ze roestvrij? Ik heb ze van het voorjaar allemaal zo goed mogelijk gepoetst, maar nu zit er alweer roest op...
Kan ik mijn wielen ook laten vervangen door bijv. speciaal behandelde wielen die niet (zo snel) gaan roesten?
Graag jullie advies en alvast bedankt!
Martine/Viratine
Hoe krijg ik roestplekken zo veel mogelijk weg op onbereikbare/moeilijk bereikbare plaatsen, zoals bijv. de buizen die door de cylinders gaan aan de achterzijkanten van de motor?
Hoe houd ik de spaken zoveel mogelijk roestvrij en hoe maak ik ze roestvrij? Ik heb ze van het voorjaar allemaal zo goed mogelijk gepoetst, maar nu zit er alweer roest op...
Kan ik mijn wielen ook laten vervangen door bijv. speciaal behandelde wielen die niet (zo snel) gaan roesten?
Graag jullie advies en alvast bedankt!
Martine/Viratine