Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, heb net heel die motor uit elkaar gehad en alles vervangen en vernieuwd.
Het zou kunnen liggen aan de synchronisatie van mijn caborateurs. Alleen weet ik eerlijk gezegt niet goed hoe dat werkt.
mijn Savage loopt ook op 1 cilinder....
Zelfde probleem gehad met een 700
De achterste deed af en toe mee
en een biggerBANG vanuit de uitlaat
was dus verre van ideaal
De achterste cab gedemoteerd en uit de vlotterbak rotzooi weg gehaald alles schoon geblazen met een nieuwe pakking erbij
Laten afstellen bij de motorhandel
Daarna met een bigsmile weg rijden
Zet je de motor bv op winter stalling gooi ff wat spul in de volle tank
krijg je geen residu in je cabs
zwart flesje gele dop ook bij die motorhandel
succes met je project
MK66
Dank u, dank u daar heb ik tenminste iets aan. Accu is goed evenals de bougie dus zal het probleem inderdaad bij de caborateurs liggen. Maandag weer verder om de caborateurs eens goed te bekijken. Heeft iemand nog tips over het synchroniseren van de caborateurs?
hoe heb je vastgesteld dat je accu en je bougies nog goed zijn?
overigens vind ik t een beetje vreemd dat met een slechte accu de ene cilinder wel zou vonken en de andere niet
Vandaag de caborateurs schoongemaakt, zat inderdaad vuil in. Koud (eerste minuut) liep ie voor geen meter, viel zelfs twee keer met horten en stoten uit. Daarna weer gestart en plots liep ie weer als een zonnetje!!! Ik heb beide bougiekappen los getrokken en zowel de voorste als de achterse cilinder liep netjes door.
Jammer genoeg duurde dit nog geen kilometer toen was het weer uit met de pret en viel hij weer sputterend uit.
Ik zag dat mijn chokekabel "gebroken" was zou dit het probleem kunnen zijn??