Intruder topic (deeltje II)

Nee, onderdelen vinden blijkt heel lastig. Tenminste, een standaard bobber pakketje is zo te vinden, sidemountje, spatbordje, etc. Maar als ik de vragen uitgooi wat ik graag wil, krijgen mensen kortsluiting :?
En 1x in de week reageren op een mail blijkt tegenwoordig de standaard voor een motorzaak |( Dus zo duurt het nog wel ff.FB heb ik niet en IOCH is ook zo uitgestorven als maar zijn kan :Z


Kun je er niet beter naar toe rijden dan.
En persoonlijk uitleggen wat je wil .
 
Kun je er niet beter naar toe rijden dan.
En persoonlijk uitleggen wat je wil .

Met de zaak waarmee ik zaken probeer te doen ligt 2uur rijden bij mij vandaan, dat betekend een rit van 4uur. Dat vindt ik opzich niet erg, als het maar een doel heeft. Ik wil dus van te voren af kunnen spreken welke onderdelen ik van ze nodig heb om mijn doel te behalen, en hoeveel montage tijd (klaar terwijl u wacht) er nodig is.
En dus niet zo lang rijden om met hangende schouders weer terug te moeten rijden (Als het nou nog tussendoor wegen waren, maar tis alleen maar snelweg).

Maarrrr, ik heb vandaag wat onderdeeltjes elders besteld en nog wat via MP, nou alleen nog een spatbord op maat en gespoten, en dan kan ik de achterkant van de 1400 aanpassen *O*
Ik kan dus alleen tot nu toe niemand vinden waar ik kan passen en meten en dat ze kunnen spuiten en helpen monteren (gezien ikzelf te lomp en ongeduldig ben en waarschijnlijk alweer snel krassen duiken maak in nieuwe onderdelen) _O-
 
Met de zaak waarmee ik zaken probeer te doen ligt 2uur rijden bij mij vandaan, dat betekend een rit van 4uur. Dat vindt ik opzich niet erg, als het maar een doel heeft. Ik wil dus van te voren af kunnen spreken welke onderdelen ik van ze nodig heb om mijn doel te behalen, en hoeveel montage tijd (klaar terwijl u wacht) er nodig is.
En dus niet zo lang rijden om met hangende schouders weer terug te moeten rijden (Als het nou nog tussendoor wegen waren, maar tis alleen maar snelweg).

Maarrrr, ik heb vandaag wat onderdeeltjes elders besteld en nog wat via MP, nou alleen nog een spatbord op maat en gespoten, en dan kan ik de achterkant van de 1400 aanpassen *O*
Ik kan dus alleen tot nu toe niemand vinden waar ik kan passen en meten en dat ze kunnen spuiten en helpen monteren (gezien ikzelf te lomp en ongeduldig ben en waarschijnlijk alweer snel krassen duiken maak in nieuwe onderdelen) _O-


Zou je niet eerst alles passen en op maat maken .
Daarna passen spuiten en plaatsen .
 
Zou je niet eerst alles passen en op maat maken .
Daarna passen spuiten en plaatsen .

Een spatbord hoeft alleen maar op maat gemaakt te worden, vervolgens in de rode Intruder kleur gespoten te worden en dan kan het zadel, knipper, achterlicht, kentekenplaat, etc. erop dacht ik zo.
 
Een spatbord hoeft alleen maar op maat gemaakt te worden, vervolgens in de rode Intruder kleur gespoten te worden en dan kan het zadel, knipper, achterlicht, kentekenplaat, etc. erop dacht ik zo.

Heb je wat foto's van je bike..?? en hoe ver je er nu mee bent..?? ben wel nieuwsgierig.

.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer wat bedrijven aangeschreven of ze me kunnen helpen.

Ik heb geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsen. Ik heb ook social media of wat dan ook voor geneuzel.
Maar neem een originele VS1400 voor je, maar dan met FWC en 10kg ijzer eraf gesloopt en verkocht. En er zit een duo zadel van Mustang op, die ook nog op MP verdwijnt zodra ik eindelijk een solo zadel kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsen. Ik heb ook social media of wat dan ook voor geneuzel.
Even een account bij Photobucket - Photo and image hosting, free photo galleries, photo editing. aanmaken werkt het makkelijkst. Kun je foto's uploaden zonder digitale socialisatie.. ;)

Maar neem een originele VS1400 voor je, maar dan met FWC en 10kg ijzer eraf gesloopt en verkocht. En er zit een duo zadel van Mustang op, die ook nog op MP verdwijnt zodra ik eindelijk een solo zadel kan vinden.
Misschien dat je zaken op maat kunt laten maken. Staan hier wel enkele adressen op MF. Marcel deed dit voorheen ook maar is helaas (voorlopig) gestopt. Overigens is gisteren via het hoger gerechtshof in Leeuwarden bepaalt dat een kentekenplaat aan de zijkant officieel verboden is. Niet dat ik me daar verder iets van aantrek maar dat je het even weet.

EDIT: Overigens wel jammer dat je geen FB hebt want daar heb je een besloten groep Intruder Custom Club NL waar je dit soort vragen kunt stellen en zeker een gepast antwoord krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Even een account bij Photobucket - Photo and image hosting, free photo galleries, photo editing. aanmaken werkt het makkelijkst. Kun je foto's uploaden zonder digitale socialisatie.. ;)Misschien dat je zaken op maat kunt laten maken. Staan hier wel enkele adressen op MF. Marcel deed dit voorheen ook maar is helaas (voorlopig) gestopt. Overigens is gisteren via het hoger gerechtshof in Leeuwarden bepaalt dat een kentekenplaat aan de zijkant officieel verboden is. Niet dat ik me daar verder iets van aantrek maar dat je het even weet.

EDIT: Overigens wel jammer dat je geen FB hebt want daar heb je een besloten groep Intruder Custom Club NL waar je dit soort vragen kunt stellen en zeker een gepast antwoord krijgt.

I know, maar geloof me dat het al wat is dat ik hier een account heb _O- En dit is ook puur bedoeld als informatievoorziening.

Ik wil ook juist geen sidemount. Ik heb een combinatie besteld voor achterop het spatbord, gewoon met E-keurmerk en komt vandaag als het goed is binnen. En ik wil namelijk ook gewoon de uitlaten links en rechts behouden *O*
 
Haha ok… wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar je 1400.

En uitlaten aan beide zijden vindt ik voor een VS ook het mooiste. Heb ze op mijn 750 een tijdje aan één zijde gehad maar ben daar toch weer vanaf gestapt. Op mijn VL1500 zitten ze wel (standaard) op de rechterkant en dat is (vindt ik) cosmetisch dan wel weer mooier.

.
 
Sja, het is dat je 1,5uur rijden bij mij vandaan woont :+

Maar zo bijzonder is die van mij nu niet hoor, of bedoel je het eindresultaat? Dat kan namelijk nog wel even duren gezien ik deze motor alleen nog weg doe als ik genoeg geld zou hebben voor een HD Dyna *O* Voor de rest dus lekker rustig aan doen :]

Opzich hoort het op die VL1500 dan wel weer, alleen jammer dat de linkerkant zo kaal is in één keer omdat het blok ook niet volledig zichtbaar is.
 
Ach wie weet als ik eens in de buurt ben. En idd aan de kale zijde van de 1500 heb ik nu enorme grote chromen blokkappen. Eigenlijk het lelijkste deel van de motor… anders er maar 4 uitlaten op.. :+

En ach heb niet zo veel met een HD, althans ik wordt er niet warmer/kouder van in vergelijking tot andere merken V-Twins. Natuurlijk heeft de naam en vooral het geluid status maar persoonlijk heb ik daar niet zo veel mee. Hoewel als het schip met geld binnen vaart wil ik nog wel eens een originele Indian Chief hebben om op te knappen, maar goed dan rijd je op een museumstuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de inspiratie een beetje opgedaan van SoA, I know, lekker corny. Maar ik vind die Dyna's toch wel zo vet!
En ik heb iemand gekend die al meer dan 30 jaar dezelfde Harley heeft. Zelf een 1500 S&S, open belt en open pijpen erop geschroefd en verder alles eraf wat er niet op hoeft. Ik had toen de tijd een GSXR1000 en had het serieus moeilijk tegen dat ding.

Moraal van het verhaal: Als je eenmaal een goede fiets hebt, hoeft die nooit meer weg natuurlijk.

(al wil die geldboom in mijn achtertuin maar steeds niet groeien)
 
MLM parts

Er is ook nog een vierkoppige versie van .
Bij MLM niks kunnen vinden....maar bij Aliexpress te kust en te keur!
a4df2457ca627994d42e26f9c99663ce.jpg
 
Kan iemand mij hier iets vertellen over het versnellingsbakprobleem van de M1800? Bij welke modellen was dat aan de orde en hoe kan ik nagaan of dit opgelost is?
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij hier iets vertellen over het versnellingsbakprobleem van de M1800? Bij welke modellen was dat aan de orde en hoe kan ik nagaan of dit opgelost is?

Kan me daar zo niets van herinneren, was toen wel een terugroepactie van de 1500 i.v.m. een lekkende benzinetank. Anders moet je even contact opnemen met de Nimag, die kan je het zo vertellen.

http://www.nimag.nl/nimag?waxtrapp=yocygEsHcPvCzTCyF (NIMAG B.V. - Contact- en adresgegevens)

.
 
Laatst bewerkt:
Oh dat is heel eenvoudig omdat het merendeel gewoon goedkope rommel is, helaas maar waar.
Wil je fatsoenlijke spullen voor je bike moet je het niet bij Ali en consorten halen, alhoewel ook bij je plaatselijke motorboer komt ook veel uit China maar daar kan je het nog tenminste zien en eventueel terug geven.

Zelf ook al genoeg bij Ali besteld hoor....maar voor een beetje geld krijg je ook maar een beetje kwaliteit, uitzonderingen daarggelaten.
 
PLEH, PLEH! ;(

Gisteravond dan eindelijk een nieuw (oud) solo zadel op mijn bike geschroefd, CDI netjes overgeplaatst en daarna weer toegedekt voor de nacht. (Ja hij staat binnen met een dekentje op).

Vanmorgen besloten een testritje te maken (ik moest ook een nieuw vizier voor mijn helm even testen), en van te voren alles gecontroleerd aan de motor voor vertrek. No problemo :t
Tijdens het rijden kom ik er ineens achter dat mijn knipperlichten het niet meer doen :? Terug thuis gedaan wat een gemiddelde ICT'er ook zou doen, de motor uitzetten en opnieuw opstarten _O-
Rondje om de fiets gelopen en geconstateerd dat ook het remlicht en de claxon het niet meer doen. De gewone verlichting doet het daarin tegen nog wel naar behoren.

Zelf probeer ik het rondom het nieuwe zadel te zoeken, maar die kwam van een andere VS1400 af, dus de pasvorm is goed. Nu aan het zoeken naar een eventuele kabelbreuk, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Iemand enig idee? |(
 
Laatst bewerkt:
Wellicht beginnen met de zekeringen?
Als die er door sluiting uitgeklapt is / zijn natuurlijk wel eerst op zoek naar de sluiting maar dan heb je in ieder geval een idee waar te zoeken.
 
.....het was een zekering..... |( Ik schaam me diep :N

Haha jeetje zeg, maar bedankt! :t (Regel 1: Altijd beginnen bij de zekeringen voordat je alles los trekt). :X

Alleen, hoe moet ik de sluiting opsporen? Alles doet het nou weer, maar hoe kan ik zien wat de veroorzaker was?

Edit: sluiting gevonden. Het nieuwe zadel maakt icm de CDI niet genoeg contact met het frame waardoor die is gaan vonken en de zekering eruit klapt. Dusss we gaan maar weer aan de slag om dat probleem op te lossen |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan