Intruder topic (deeltje II)

Nou ik laat ‘m wel staan.. pak m’n CBF wel 😑
 
Laatst bewerkt:
Nee dat gaat helaas niet passen. Is ook wel een stuk smaller zodat je het niet makkelijk vermaken kunt.
 
Hoi allemaal, ik rij nu zo'n 18 jaar op een VS800 uit 1995 rond en ben aan het rondkijken naar een VS1400 maar dan van een wat recenter bouwjaar.

Wat ik op het internet gevonden heb, is dat de VS1400 is geproduceerd tot en met 2003. Daarna kwam in 2005 de Boulevard S83, geproduceerd tot en met 2009.

Ik kan eigenlijk nergens een Boulevard S83 online tweedehands vinden. Zijn deze wel in Europa verkocht? Of is dit niet aangeslagen in Europa?
 
Hoi allemaal, ik rij nu zo'n 18 jaar op een VS800 uit 1995 rond en ben aan het rondkijken naar een VS1400 maar dan van een wat recenter bouwjaar.

Wat ik op het internet gevonden heb, is dat de VS1400 is geproduceerd tot en met 2003. Daarna kwam in 2005 de Boulevard S83, geproduceerd tot en met 2009.

Ik kan eigenlijk nergens een Boulevard S83 online tweedehands vinden. Zijn deze wel in Europa verkocht? Of is dit niet aangeslagen in Europa?
De s83 zegt mij niet direct wat, maar volgens mij zijn de boulevards in Europa uitgebracht als C800 en C1500.

Kan er ook naast zitten maar dan wordt ik vast gecorrigeerd :P


edit: ik zit mis denk ik:
 
De s83 zegt mij niet direct wat, maar volgens mij zijn de boulevards in Europa uitgebracht als C800 en C1500.

Kan er ook naast zitten maar dan wordt ik vast gecorrigeerd :P


edit: ik zit mis denk ik:

Bedankt Phaedrus voor je reactie en je link.

Volgens de informatie op die pagina is de S83 alleen in Noord-Amerika uitgebracht.

Ik heb ook inmiddels reactie van Suzuki via de mail gehad. De S83 is nooit in Europa geleverd en wat er rond rijdt, is dus import.

De C1500 had idd wel de Boulevard toevoeging maar is een andere motor dan de S83, dat is eigenlijk gewoon het Intruder model.

Zal dus erg lastig worden om een Intruder van na de eeuwwisseling te vinden. En zo'n S83 toelaten op de Nederlandse wegen zal ook wel een dingetje worden aangezien deze gemaakt is voor de Amerikaanse markt.
 
Hallo Allemaal,

Sinds kort heb ik een VS700 '86 erbij gekocht om op te knappen en om deze winter door te komen! Ik ben van plan de carburateur te reviseren en eigenlijk ook heel het blok uit elkaar te gaan halen. Ik merk alleen dat het vrij lastig is om een verkoper te vinden die de pakkingen (blok) en revisie set voor de carburateur kunnen leveren. Heeft iemand hier een goede tip of verkoper voor?

*Wat doet het verbindingsstuk van de uitlaten die onder het frame aangesloten zijn aan elkaar?

bedankt!

WhatsApp Image 2021-09-25 at 11.09.22.jpeg

WhatsApp Image 2021-09-25 at 11.09.22 (1).jpeg
 
Ik merk alleen dat het vrij lastig is om een verkoper te vinden die de pakkingen (blok) en revisie set voor de carburateur kunnen leveren. Heeft iemand hier een goede tip of verkoper voor?
Anders contact opnemen met japarts.nl, daar heb ik in het verleden wel complete pakkingsets kunnen krijgen.

*Wat doet het verbindingsstuk van de uitlaten die onder het frame aangesloten zijn aan elkaar?
Dat pijpje tussen je dempers is de balanspijp en verdeelt eventuele overdruk in je pijpen. Hij kan er tussenuit maar je motor zal dan iets onregelmatiger lopen en tevens gaat je verbruik iets omhoog.

.
 
Zal dus erg lastig worden om een Intruder van na de eeuwwisseling te vinden. En zo'n S83 toelaten op de Nederlandse wegen zal ook wel een dingetje worden aangezien deze gemaakt is voor de Amerikaanse markt.

Ben er toch best vaak eentje tegengekomen, is gewoon de VS1400 met injectie uitvoering.
 
Iemand ervaring en tips voor het verwijderen van de kabelboom? De intruder word nu steeds kaler alleen hik ik er tegenaan om de kabelboom los te maken... Het liefste haal ik alles los om het frame te powdercoaten en het blok te spuiten.


Ook iemand die mij kan helpen aan forward controls? :)
(Niet degene van over de 1000 piek van Highway Hawk)
 
Laatst bewerkt:
Ja zeg t maar, de andere kant zie je t op t zelfde punt beginnen.
Waarschijnlijk al lange tijd bezig, maar we hebben net de voorrem weer werkend gemaakt en uitvoerig getest. Mag het niet aan liggen, maar was gelukkig op lage snelheid wel de trigger.
 
Buiten het stuur zijn we ook nog op zoek naar een brandstofkraan. Iemand nog een kraan of tank incl kraan liggen?
 
Vandaag spontaan dit met onze '92 VS800...
Bekijk bijlage 1682136

Met andere woorden, iemand nog een stuurtje in de aanbieding? Liefst origineel.
Boonstra motorsloop heeft nog een origineel stuur,is alleen niet zo,n nette ,maar voor nood misschien een optie,
een nieuwe originele kost meer dan 200,-.
Of hier informeren,is wel een later bouwjaar maar denk niet dat er veel anders is.
Nog 1 maar in Duitsland,
Kraan,
 
Laatst bewerkt:
Buiten het stuur zijn we ook nog op zoek naar een brandstofkraan. Iemand nog een kraan of tank incl kraan liggen?
Misschien heeft deze knakker nog een tank met kraan,verkoopt de motor in onderdelen,
 
We hebben inmiddels een stuurtje gekocht voor de VS800.
Blijkt alleen tijden monteren dat de kabeldoorvoer anders is.

Op de oude zat er een gleuf precies in het midden. De nieuwe precies waar de klemmen zitten.
Weet iemand of we op de 800 andere stuurklemmen kunnen krijgen of heeft misschien iemand een stuurje danwel klemmen te ruil?
 
Terug
Bovenaan Onderaan