Intruder topic (deeltje II)

Hallo Allen,

Ik wil me even voorstellen ben Peter uit Arnhem. Ben in het bezit van een customize VS 1400.

Heb al het een en ander gelezen op dit forum als gast en dacht laat ik me maar eens aanmelden. Dit Topic leek me ook het meest geschikt om me voor te stellen!! Helaas ben ik niet zo thuis in de ict, het lukt me dan ook niet een foto van me bike te plaatsen. @revit85nl +1 :W
full
 
Hallo,

Ik zoek de 2 moeren van de originele risers van een vs1400 waar het mee vast zit op de bovenste kroonplaat..

Zijn 2 m22 moeren met fijne draad.

Wie kan mij daar a.u.b. aan helpen?

Dit i.v.m. terug bouwen originele staat.

groeten,
Zwolly

nut_medium5624638B00-01_2e54.jpg


KAN GESLOTEN WORDEN.
NA WAT UITZOEKWERK IS HET M22 MET EEN SPOED VAN 1.5MM
HIER KUN JE EEN MOEREN VAN HYDRAOLIEK VOOR GEBRUIKEN


193_0_56afe491-ab12-4827-a6fc-85c66d1ad528_250_250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow! Dikke fiets dirkmuis! :} Geniet ervan! (Inderdaad stickertjes eraf, tis geen viper) _O-

Zijn er nog Intruders omgeving Gelderland die vandaag een stukje willen ploffen? Of blijven we allemaal binnen naar dit forum staren? :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen,

Heb hier al een paar keer nuttig advies gekregen, dus bij deze.

Heb het laatste jaar wat geëxperimenteerd met verschillende types motoren, van cruiser naar toerder naar sportief maar schijn toch altijd terug te keren naar de cruiser.

Bedoeling is dus een cruiser (750-1000cc)aan te schaffen tss 1500€ en 2500€ als tussenoplossing.
Na wat sparen is de Intruder m50 of eventueel 1500 het doel.

Naast de Vulcan 800 en Marauder 800 is vooral de Intruder 800/750 een grote kanshebber, binnen het voorlopige budget.

Dragstar 650 stond op de lijst maar bleek wat te zwak voor 2 pers. en langere afstand/snelweg.

Mijn vragen;

Is er veel verschil tussen, vooral de Intruder 750 en 800 en bij uitbreiding de 1400 ? technisch of prestatiebewijs ?

De 750 en 1400 hebben een 100/90 19" voorwiel terwijl de 800(vs) precies zo'n fietsbandje heeft, 80/90 19".
Kan deze 80/90 band van de vs800 vervangen worden door een 100/90 voorband ?

Mochten jullie overigens iemand kennen met interesse in een Yamaha Diversion 900 van 1999, info via privé bericht.

Met dank bij voorbaat voor de adviezen en vriendelijke groet,

Geert
 
Laatst bewerkt:
Als je lange ritten maakt met een duo passagier zou ik voor de VS1400 gaan dan zijn de water gekoelde versies aan de lichte kant. De 1400 is gewoon krachtiger, heeft meer koppel en is iets groter. Verder zijn de verschillen tussen de VS750 en 800 te verwaarlozen, de VS700 en 600 zijn dan nog weer iets lichter.
 
Laatst bewerkt:
Sinds 7 april mn rijbewijs en deze had ik al gekocht, ben nog wel opzoek naar tasjes voor een leuk prijsje
full
 
Het komt van mijn VS1400 af en ik ga er voor
85% van uit dat het gewoon past.
Er zijn hier een hoop mensen die dat voor 100%
weten 😉
Ik heb ook nog Forward controls voor dat type intruder
Zijn splinternieuw heb ze in een opwelling gekocht maar past dus niet op mijn 1400 😣
Foto plaatsen , tja dat is me nog steeds niet gelukt
Waar moet je vandaan komen ?
 
Zwolle..maar ik heb je prive bericht gestuurd met mailadres als je daar de foto's heen kan mailen....
 
Ik ben in het "chopper topic" een projectje gestart rond mijn Intruder.

Voor de Trudy rijders die geïnteresseerd zijn, kiek daor moar is ffkes! :t
 
Vandaag deze motor uitgekozen. Uit 86. Super blij mee!

700 cc. Klik voor groot beeld.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan