Intruder VS 1400

M.J.Lion

Rookie
9 jun 2006
27
0
Meerssen
Het gaat hier niet over een 25kw motor, maar wél over (bijna)beginnend motorrijder. Dus ik hoop dat ik het juiste subforum gekozen heb.

Om op mijn vraag te komen, ik ben momenteel aan het lessen voor het motorrijbewijs zonder beperkingen en aangezien de voertuigbeheersing al achter de rug is verwacht ik in augustus (er zit nog mijn vakantie tussen helaas) mijn motorrijbewijs te halen. Als koekblik rijder heb ik al meer dan 10 jaar rijervaring, dus verkeersinzicht is wel aanwezig. Ik ben verliefd geworden op een suzuki intruder VS1400. Zou het wel verstandig zijn om dit mijn eerste motor te laten worden of kan ik misschien beter met een lichtere fiets beginnen ?
Wat is jullie mening hierover ?
 
Ach sturen doet dat ding waarschijnlijk toch niet, en als je aan het rijden bent voel je dat gewicht ook veel minder. Maar qua vermogen, tsja, rustig beginnen, je raakt er snel genoeg aan gewend. En bovendien, in een rechte lijn kan er weinig fout gaan ;)

mb-vs1400.1_gr.jpg
 
Bedankt voor de reacties!

Smaken verschillen en dat zo'n ding niet stuurt lig ik niet echt wakker van ;)
Zolang ik als beginnend motorrijder makkelijk op zo'n fiets uit de voeten kan zonder brokken te maken dan ben ik al blij. Daar ging het me eigenlijk om. De VS1400 die ik op het oog had is helaas net verkocht ;(

Desondanks gaan w stug door met lessen en dan inderdaad maar eens gaan proefrijden..... :]

thnx !
 
Terug
Bovenaan Onderaan