Intruder VS 700 --> help aub :)

Insanity

MF'er
1 mei 2004
76
0
Lelystad
Hey allemaal, ik ben nieuw op dit forum en zal me eerst eens voorstellen.
Ik ben Rinus en ik woon in Lelystad.
Sinds afgelopen zaterdag 10 juli 2004 ben ik in het bezit van een Intruder VS 700.
Ik vind het een geweldige machine, rijdt voortreffelijk!
'Probleem' is alleen dat hij terug gezet is op 25 Kw door de vorige eigenaar.
Daar heb ik wat vragen over.

1. Scheelt het veel in trekkracht en/of snelheid als ik hem weer origineel laat maken?
2. Wat kost dat?
3. Waar kan ik dat laten doen? (omgeving Lelystad)

bij voorbaat dank

Grtz. Rinus !

Ps. mocht dit al ergens anders in het forum zijn aangegeven dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan, heb gezocht maar helaas niet gevonden.
 
Is er echt niemand die me hier een zinnig antwoord op kan geven of heeft iedereen er net zo weinig verstand van als ik |(
 
geen zinnig antwoord te geven, men gaat er hier van uit als je het niet weet, niet antwoord. Niet dat we niet willen, maar niet kunnen.

Ik heb daar geen enkele ervaring mee.
Ik kan alleen bijtreden aan het feit waarom je niet ineens naar andere bikes bent gaan kijken die geen 25 zijn.

Greetz
 
De reden dat ik een 25 kw fiets heb gekocht komt omdat ik in de veronderstelling was dat dit niet zo was.
Ik woon zelf in Lelystad en ben bij de vorige eigenaar, wonende omgeving Tiel, gaan kijken zonder dat mij verteld was geworden dat het om een 25 kw uitvoering ging.
Pas in het praatje terplekke kwam naar boven dat het een 25 kw-er is.
Motor bevalt verder prima en ziet er erg goed uit, dus gekocht.

Ik ben er trouwens achter wat de kosten zijn en waar ik het kan laten doen.
De kosten zijn tussen de € 40,- en de € 60,-

Grtz. Rinus
 
Heb je ook een foto van je motor?
full
 
De reden dat ik een 25 kw fiets heb gekocht komt omdat ik in de veronderstelling was dat dit niet zo was.
Ik woon zelf in Lelystad en ben bij de vorige eigenaar, wonende omgeving Tiel, gaan kijken zonder dat mij verteld was geworden dat het om een 25 kw uitvoering ging.
Pas in het praatje terplekke kwam naar boven dat het een 25 kw-er is.
Motor bevalt verder prima en ziet er erg goed uit, dus gekocht.

Ik ben er trouwens achter wat de kosten zijn en waar ik het kan laten doen.
De kosten zijn tussen de € 40,- en de € 60,-

Grtz. Rinus

meteen doen dan
 
De reden dat ik een 25 kw fiets heb gekocht komt omdat ik in de veronderstelling was dat dit niet zo was.
Ik woon zelf in Lelystad en ben bij de vorige eigenaar, wonende omgeving Tiel, gaan kijken zonder dat mij verteld was geworden dat het om een 25 kw uitvoering ging.
Pas in het praatje terplekke kwam naar boven dat het een 25 kw-er is.
Motor bevalt verder prima en ziet er erg goed uit, dus gekocht.

Ik ben er trouwens achter wat de kosten zijn en waar ik het kan laten doen.
De kosten zijn tussen de € 40,- en de € 60,-

Grtz. Rinus


Waar hebben we het dan over?
 
Yep,

Zo'n Savje heeft nu eenmaal niet meer dan 25 kilowatjes. Daar heb je een tuner voor nodig om er meer van te maken.

Maareh f back on-topic: Het rijdt zeker wel een stukje beter, zo onbegrensd?
 
Yep,

Zo'n Savje heeft nu eenmaal niet meer dan 25 kilowatjes. Daar heb je een tuner voor nodig om er meer van te maken.

Maareh f back on-topic: Het rijdt zeker wel een stukje beter, zo onbegrensd?

Gaat aanstaande woensdag gebeuren 8-)
Maar ik vind eerlijk gezegd dat hij nu al voortreffelijk rijdt, alleen is de top niet zo hoog.....150 km/h
Al is dat niet fijn rijden hoor zonder schermpje :(
 
als je zonder scherm rijd voel je soms ff dat je rijdt. Soms ff zo'n lekkere mug tegen je hoofd. Mondje wel dicht houden. Ik vindt zonder scherm het lekkerste rijden wat er is.

O ja, mijn motor heeft nu een chromen radiator-cover en een nieuwe nummerbord houder (uiteraard ook van chroom).
full

Gr. Trudy 800
:] :] :] :] :] :]
 
als je zonder scherm rijd voel je soms ff dat je rijdt. Soms ff zo'n lekkere mug tegen je hoofd. Mondje wel dicht houden. Ik vindt zonder scherm het lekkerste rijden wat er is.

O ja, mijn motor heeft nu een chromen radiator-cover en een nieuwe nummerbord houder (uiteraard ook van chroom).
(Afbeelding)
Gr. Trudy 800
:] :] :] :] :] :]

Ik denk dat onze fietsen aardig overeen komen, behalve dan natuurlijk de kleur, het stuur en de wielen dan.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waarom ik dit soort wielen erop heb zitten, is dat door de vorige eigenaar gedaan of is dit standaard voor mijn motor van het bouwjaar 1986?
Iemand die dit weet en met mij wil delen? *D


33333.jpeg
 
Dat is heel niet vreemd, in trekkracht zul je iets meer hebben, maar je gaat van 25 naar -ik meen- 38 pk of kw, althans het verschil is zo groot, een 600 cc mag je met een klein rijbewijs op meen ik, maar dan moet ik de boeken ff nazien, heb al die rommel wel

Ik heb het digitale WPH er wel van, kan ik je wel toemailen, moet je me ff een mail sturen, dan kun je um weer weghalen bij dropload, daar zet ik um dan neer.

40 - 60 euro lijkt me ook vreemd, daar een fiets terugbouwen naar 25 pk iets van 500 euro kost, op http://forum.ioch.com heb er eens een stuk over gestaan (ik schreef daar voorheen veel maar heb nu een eigen forum, vindt dat een zooitje worden vanwege de 1500 LC invasie daar, en geen treffens, alleen toertochten)
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel niet vreemd, in trekkracht zul je iets meer hebben, maar je gaat van 25 naar -ik meen- 38 pk of kw, althans het verschil is zo groot, een 600 cc mag je met een klein rijbewijs op meen ik, maar dan moet ik de boeken ff nazien, heb al die rommel wel

Ik heb het digitale WPH er wel van, kan ik je wel toemailen, moet je me ff een mail sturen, dan kun je um weer weghalen bij dropload, daar zet ik um dan neer.

40 - 60 euro lijkt me ook vreemd, daar een fiets terugbouwen naar 25 pk iets van 500 euro kost, op http://forum.ioch.com heb er eens een stuk over gestaan (ik schreef daar voorheen veel maar heb nu een eigen forum, vindt dat een zooitje worden vanwege de 1500 LC invasie daar, en geen treffens, alleen toertochten)

email adres: insanity@wehateyou.nl })
40 - 60 euro: gaat volgens mij alleen om de gasschuif in de carburator geloof ik :?

Vast bedankt voor het (nederlandstalige???) WPH !

Grtz. Rinus
 
Terug
Bovenaan Onderaan