intruder vs700 custom

even een vraagje, waar kopen jullie custom spullen zoals een stuur en bijvoorbeeld een andere koplamp etc.
 
Vind juist die koplamp wel wat hebben zo op dat geheel , maakt het toch wat unieker, maar is een kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij. Verder natuurlijk ook nieuwsgieirig naar het volgende project, de motor van je vriendin .
En Nathalie ook van mij nog welkom hier.
 
Is er nog wat voortgang verder in dit projekt?
Ik vind het wel interessant! Zeker nu ik zelf in de markt ben voor een VS700...
 
ja die zijn er zeker.
als het een beetje mee zit dan kan ik vanavond het spuitwerk op halen.
en dat maakt hem eingelijk helemaal af want de kleur is heel apart.
ik zal vanavond fotos maken.
en als het niet meer lukt word het morgen.
 
Ik ben benieuwd! Mooi projektje wordt het wel.
Is dat nou duur al die custom onderdelen voor een Intruder?
Bijvoorbeeld een lampie, of foward controls?
 
Welke onderdelen heb je allemaal "over" die eventueel verkocht kunnen worden? Ik zoek namelijk nog knipperlichten etc.. voor de vs700 van vaders!
 
Goeiemiddag allen,

FF een stukkie reklame, Mijn intruder vs 750 staat te koop. (zie te koop topic)

Als je nog mensen weet vertel het voort.

Bij vragen geef een gil.

Groetjes
 
ja die zijn er zeker.
als het een beetje mee zit dan kan ik vanavond het spuitwerk op halen.
en dat maakt hem eingelijk helemaal af want de kleur is heel apart.
ik zal vanavond fotos maken.
en als het niet meer lukt word het morgen.

Ben benieuwd Wilco 8-)
 
toch zou ik deze dan weer mooier vinden met een gewone bates-koplamp, een jorn voorvork oid en spaakwielen ipv racevelgen...


WTF?? ik ben geen chopperboy maar die metalsport inc. velgen die onder deze motor zitten zijn Supercool...
als je ze van de zijkant bekijkt is het net alsof dr geen spaak inzit en de motor zweeft...
kijk nog maar eens goed...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd! Mooi projektje wordt het wel.
Is dat nou duur al die custom onderdelen voor een Intruder?
Bijvoorbeeld een lampie, of foward controls?


Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt en wat je ervoor over hebt.
Als je iets leuks wilt moet je er ook wat voor betalen, maar dit is heel gemakkelijk uit te zoeken op websites.

Met een beetje zoekwerk kom je er achter dat het niet altijd heel duur hoeft te zijn.

Bij zo'n lamp zit je toch snel rond de 100 euro.
Forward controls heb ik eigenlijk geen idee van. Die heb ik niet, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.


@ Kasprr.. ik heb je een privé berichtje gestuurd. Ik hoop dat die over is gekomen O-)
 
Even weer een kleine update!

Het achterspatbord is ingekort.
De tank, spatborden en zijkapjes zijn gespoten en het begint dus nu een beetje te lijken op het resultaat wat we willen bereiken.

Hier even wat foto's:
GroteFoto-6XMMYJQC.jpg


GroteFoto-QCUNNRI8.jpg


GroteFoto-DSDUE44X.jpg
 
Even weer een kleine update!

Het achterspatbord is ingekort.
De tank, spatborden en zijkapjes zijn gespoten en het begint dus nu een beetje te lijken op het resultaat wat we willen bereiken.

Hier even wat foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

vind zelf de motor erg mooi, en vrij klassiek qua look door de rode paint en door het vele chroom en de mooie solo-zit. Het enige wat ik nu dus wel een stuk minder vind staan bij deze motor is deze koplamp. Ik zou eerder gewoon een klassieke Bates ronde koplamp doen, of iets met een dubbele ronde koplamp... deze heeft een hightech-look, en dat vind ik niet zo mooi bij een klassieke style bike...
 
Dat begint erop te lijken!

Ga je de tank nog pinstripen of brushen? of blijft ie in deze egale kleur?
(wel Rivella.. ;) )

De accubak en olieres. hangen er in de huidige toestand wel een beetje -O- bij..
 
dankje jongens dat zijn nog eens leuke reacties.
de kleur is trouwens niet rood maar de nieuwe oranje metalic van de nieuwe lamborghini gallardo
de orginele echte lak.
op de foto moeilijk te zien maar in de zon word hij goud en een klein beetje groen.
hier erg mooi.
de ene vind de koplamp mooi de ander niet wij vonden hem wel mooi dus hebben daarvoor gekozen.
hij word niet gepinstript of geairbrusht.
alleen het zadeltje word nog opnieuw bekleed en dan is hij klaar.
groeten wilco
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik met Mlaroi kan meegaan. Het heeft een hoog old timer look, maar die koplamp. Tsja...ook niet mijn ding. Maar je vriendin kan blij zijn denk ik wel =)
 
na het lezen van je andere topic over je eigen fiets vind ik dit nogal een domper.
Die andere fiets is echt speciaal, anders en mooi.
Deze is een beetje kaal gemaakt en en ander kleurtje, sorry word er niet koud of warm van.
 
Dat kan! Wilco's eerste project is ook echt helemaal super!

Bij deze motor was het alleen niet de bedoeling om hem helemaal uit elkaar te halen en op deze manier te veranderen.

Ik heb er zelf voor gekozen om hem op deze manier te maken en ik ben er super tevreden over.:)
 
op de eerste pagina word gesproken over een andere voorvork en kortere veren, en ik had begrepen dat hij de vork van zijn eigen fiets zelf had gemaakt.
Dus vandaar dat ik er heel wat van verwachte.
Maar jij moet er op rijden, dus als jij maar tevreden bent toch ;)
 
de voorvork laten we eest zo als hij nu is omdat het gewoon niet uitkan.
we zijn bijde verplicht tot 25kw dus zo doende deze motor en als je dan andere voorvorken gaat gebruiken verkoop je zoon motor nooit weer voor een goede prijs.
bij mijn eigen motor is de voorvork helemaal zelf gemaakt ja dat klopt.
maar je zegt ook kortere veren? deze zitten er wel op hoor we zijn van 32cm naar 28cm gegaan.
dus hij is een heel eind gezakt.
en de kleur zie je jammer genoeg niet op de foto maar deze is echt super geworden echt heel erg mooi.
 
dat is wel zo, een foto komt moeilijk overeen met de werkelijkheid.
Ik vind het ook geen lelijke motor geworden hoor(met uitzondering van de koplamp), begrijp me niet verkeerd.
Maar toch niet wat ik had verwacht met je andere fiets in mijn achterhoofd.
 
iemand had het eerder in dit topic over de risers, dat ze te hoog waren. Is 10cm nog te hoog of kun je bij een vs700 nog lager gaan en wat doet dat met je rij-ervaring?
 
zo het mooie weer is weer begonnen dus de motor maar weer uit de schuur gehaald.
ik zal binnekort even een paar foto`s maken zo als hij nu is.
helemaal klaar dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan