Intruder VS700 verbouwen of niet?

Plantje

MF'er
10 sep 2005
72
2
Wijhe
Excuses voor het lange topic :) Moest hem sowieso in twee topics splitsen.

Aantal jaren geleden een Suzuki Intruder VS700 van mijn broer zijn vrouw gekregen.
1661374430010.png


Jaren geleden heb ik een rondje op onderstaande motor kunnen rijden. Dat is ook een Intruder VS700 uit 1984, maar dan precies zo verbouwd zoals ik die van mij ook graag zou zien. Nu kan ik wel iets, maar ik ben echt niet zo heel handig in het verbouwen van een motor. Wat is het advies? Mijn motor laten verbouwen of gewoon mijn motor van de hand doen en gewoon direct een motor kopen die al verbouwd is en is zoals ik hem graag heb? Ik heb geen idee van wat zoiets kost.

1661375262928.jpeg

1661374590128.png

1661374681747.png
 

Bijlagen

  • 1661374328825.jpeg
    1661374328825.jpeg
    461,2 KB · Weergaven: 17
  • 1661374508162.jpeg
    1661374508162.jpeg
    461,2 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
wat ie er aan verbouwd dan ? hij is gewoon zwart :-)
Haha! Mwoa.... Ik moet zeggen, dat ik die bordeaux rode kleur ook één van de lelijkste dingen aan die van mij vind.

Zo'n lelijke sideplate kan je zo bestellen.
En die stuureindknippers geven te vaak erg weinig licht (meestal alie spul)
En die sideplate is dan net weer één van de weinige dingen die ik niet mooi vind aan die zwarte. Die stuureindknippers vind ik dan wel weer leuk.

Een ander spatbord, drag-pipes en een breed stuur, meer is het niet.
Ja, de drag pipes vind ik heel vet. En ik ga vooral voor het stuur! Ik heb ook het idee, dat het voorwiel wat anders is, maar het kan gezichtsbedrog zijn.
Lekker in de file zo'n stuur:]🙈
Ik rij geen file. Zo'n motor gebruik ik niet voor woon-werk-verkeer.

Maar al met al hoor ik: is niet heel spannend, gewoon voor gaan!
 
Heb zelf ooit een vergelijkbaar stuur op een vs800 gezet. Niet heel spannend, maar houd er rekening mee dat alle elektronica en rem- en gasleidingen bij een te breed stuur ook eventueel vervangen moeten worden of verlengd indien mogelijk. Was bij mijn stuur niet zo, wel was de koppeling wat aan de korte kant.
 
Qua dragpipes, denk er nog eens over na. Heb zelf halfopen gehad en kreeg zelf met oordoppen nog last van de herrie, zeker op de snelweg vanaf 110 maakt zo’n VS best wat toeren en vond ik dit zeer hinderlijk. Je zit zelf recht boven het geluid..
 
Goed om even rekening mee te houden! Ik heb het idee, dat het stuur van de zwarte op de foto niet zo heel extreem is, dus als ik voor zoiets ga zou het wel eens mee kunnen vallen.
Ik heb wel het idee, dat die zwarte achter ook wat lager ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan