intruder

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Gasten,

ik zit eraan te denken een intruder (VS 700/750/ of 800)te kopen en hem een beetje te verbouwen (dikke achterband en dat soort dingen).
Hebben jullie nog dingen waar ik aan moet denken en kan ik beter de 800 nemen?
Waar kan ik goede (verbouwings)onderdelen krijgen?
Dank voor jullie input!!!!

(O, en piccie svan verbouwde trudies mag altijd :Y )
 
Je zit een beetje uit de richting, maar ik zou zeggen Wim Maas in Heerlen; heb ik zelf errug goede ervaringen mee. Ook erg prettig om zaken mee te doen, aardige kerel. Anders Gert-Jan Brouwer in Nijkerk. Of je neemt contact op met de IOCH.
Suc6
 
Van een maatje van me. Te koop op marktplaats.

full
 
en nu van voor nog wat zakken en het zadel iets dunner :9
Iig die belachelijke Highway steps eraf ( die accessoires moeten toch wel de meest zielige items zijn die er bestaan, met je voeten helemaal naar boven en naar voren alsof je op de plee zit....en elke keer als moet schakelen je voet helemaal terug |( : Forward Controls or bust ! )

;)

En toch is de algemene lijn van dat ding goed !


[edit]Oh zie nu pas dat je nickchange is gelukt Pepe !! :} :} :} gelukt vanmiddag ? [/edit]
 
thx voor de reacties, dus een 700/750 is de betere keus ivm onderdelen etc?
Nog meer piccies????? :9~
 
En geef je vriendin minstens een zuignappezadeltje.Zo,n anaalplug om haar op de motor te houden kun je zo'n meid toch ook niet langer dan 10km aandoen. 8-) *O*
_O- Damn... dat geeft voor mij een totaal nieuwe betekenis aan 'bobjob' (sorry, ik zag op mijn tweede schermpje die titel...) _O-
 
Heb vandaag een vs700 gekocht *O* *O* *O*
morgen ophalen!!!!!!!!!! *O*
Moet wel een ander stuurtje op, zit nu een te smal stuur op. En een keertje op zoek naar forward controls.
 
Terug
Bovenaan Onderaan