Inventarisatie HotTopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Sinds kort kun je http://www.hottopic.nl (HotTopic) ook gebruiken met M-F. Wij willen graag weten wie dit handige programma gebruiken om het forum in de gaten te houden.

Zie de poll.

Met dank voor de medewerking. :)
 
werkt echt perfect

met name als je een dag niet op het forum ben geweest en sommige topics uit de "actieve onderwerpen" verdwenen zijn
 
Werkt lekker.

Alles duidelijk in een 1 overzicht en alleen de onderwerpen waar ik graag van op de hoogte wil blijven.
En het werkt nog kinderlijk eenvoudig ook.
Dit ken iedereen :P
 
Werkt prima tot dat ik windhoos afsluit! Fout zus en zo en ik moet dan eerst Hottopic afsluiten.
Wie nog meer en wat doe ik er aan? (Windhoos 98 SE)
 
als ik windows af wil sluiten krijg ik een fatale fout op hottopic... en kan windows niet afsluiten voordat ik hottopic eerst afzet :( ook win 98 se

onder xp niet.... :? :? :?
 
Het zou helemaal mooi zijn als je het met een klik (net als met actieve topics) zou kunnen activeren. Nu moet je altijd de URL nog kopieren en plakken. Dat schiet er dus vaak bij in....
Daarnaast kun je met emailnotificatie bijna het zelfde bereiken.

Best handig, maar niet spectaculair naar mijn idee.
 
Het zou helemaal mooi zijn als je het met een klik (net als met actieve topics) zou kunnen activeren. Nu moet je altijd de URL nog kopieren en plakken. Dat schiet er dus vaak bij in....
Onder InternetExplorer is er ook de mogelijkheid om een button aan te maken (staat ook standaart aan geloof ik?). Als je daarop klikt wordt het topic automatisch onder HotTopic erbij gezet ;)
 
Zeg Banaan Met Suiker, daar ik nog beetje doof stom ben met programmatuur vraag ik me af wat HOTTOPIC is.

ps. met basterd suiker is misschien lekkerder.
 
Nee, niet teveel progjes op m'n PC.

Ik weet trouwens dat de maker het zelf niet eens gebruikt. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan