invloed partner op motorrijden?

volgens mij komen alle antwoorden wel overeen :P

Lijkt me lastig als je afstudeeropdracht alleen hierop is gericht, iedereen doet toch blijkbaar wat hij zelf wilt, en een enkeling gaat rustiger rijden maar of dit nou komt door kinderen of ouder worden is niet geheel duidelijk.

Wat houdt je afstudeeropdracht precies in?
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Ja
[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Nee, nou ja, toen we geen auto hadden heb ik wel zo'n tourbuffel gekocht.
[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
Nee
[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Nee
[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Ja, geen invloed, hoewel ik bij sneeuw en dergelijke misschien toch eerder niet zal rijden.
Graag jullie ervaringen!
tnx
 
Laatst bewerkt:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
    ja
  • Zo ja, welke invloed heeft dat gehad op je motor keuze en/of rijgedrag?
    geen
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motor reed?
    nee
  • Zo ja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motor keuze en/of rijgedrag?
    nvt
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motor keuze en/of rijgedrag beïnvloed?
    nvt
 
Laatst bewerkt:
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :Y
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    een mild matigende invloed. :)
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :N
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :Y geen invloed.

Graag jullie ervaringen!
tnx

hoop dat het helpt!
 
Even ingevuld namens de motorrijdende wederhelft ;)
[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Ja
[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Ik wilde gaan lessen en zij heeft me aangemeld bij de rijschool als verrassing

[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Nee
[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?

[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Nee
 
[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Ja

[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Samen overlegd over de motor, aangezien hij ook op mijn motor wilde rijden. Nu heeft hijzelf ook een motor en wel dezelfde als die ik heb.

[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Nee

[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? nvt

[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Ja, 2 dochters en die willen beiden in de toekomst gaan rijden. Ondanks een zwaar ongeval bij mij. :Y


Succes met je studie.
 
Laatst bewerkt:
[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :Y
[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Dat ik ipv een Mille R een RST1000 heb gekocht. We wilden er toch ook met z'n 2en op want zij heeft ook haar rijbewijs.

[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :N
[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? Zodra er geld is komt er voor mij een racer en voor haar wat meer toer. Rijgedrag.. alleen sneller dan met z'n 2en zullen we maar zeggen.

[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? No kiddos
~[/list]

Graag jullie ervaringen!
tnx
 
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
JA
Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
GEEN
Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
JA
Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
GEEN
Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
JA, JE BENT WAT MEER AAN HET NADENKEN TIJDENS HET RIJDEN, MAAR OF DAT GOED IS WEET IK NIET.

Succes met je onderzoek!
 
volgens mij komen alle antwoorden wel overeen :P

Lijkt me lastig als je afstudeeropdracht alleen hierop is gericht, iedereen doet toch blijkbaar wat hij zelf wilt, en een enkeling gaat rustiger rijden maar of dit nou komt door kinderen of ouder worden is niet geheel duidelijk.

Wat houdt je afstudeeropdracht precies in?


Nou dit forum is toch een erg nuttig medium om informatie in te winnen, dat blijkt uit het aantal reacties binnen korte tijd :)

Bij mijn afstudeeropdracht gebruik ik een nieuwe methode om tot een toekomstvisie op het motorrijden te komen. Hiervoor moet ik eerst onderzoek doen naar het bestaansrecht van de motor, daarbij kun je denken aan technologische aspecten, maar ook sociale en maatschappelijke effecten. Iemand noemde het net al; "het kunnen verantwoorden van het motorrijden".

Het is een leuke tegenstelling om te onderzoeken: de gevaren van het motorrijden en de daardoor mogelijke terughoudendheid van motorrijders en hun omgeving, versus de passie van de motorrijder voor zijn motor.
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    Ja, geen
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    Nee
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    Ja niet

Graag jullie ervaringen!
tnx
 
* Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Ja
* Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Het moest een motor zijn waarbij ze achterop kan dus wat dat betreft wel, voor de rest rij ik rustiger als ze mee is dus ook wel een beetje op rijgedrag.
* Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? nee
* Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? nee
* Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? nee
 
Curver vraagt om hulp.:
Hoi medeforummers,

  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx

~
  • :Y
  • reed geen motor, later toen partner ook ging rijden kwam er een motor. Eerst een licht (Honda VT500C) voor ons en vlak daarna een zwaardere (Yamaha XJ700XS maxim) voor mij. Toen allebei veel motor gereden. (geen auto)
  • :N
  • -
  • :Y , tijd geen motor gereden (wel bewaard)
    Nu (oudste 14 en jongste 8) rijd ik weer "veel" en komt er ook een zijspan bij.
 
Laatst bewerkt:
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx



Partner was er al, en zij vond het prachtig.

Partner heeft als invloed dat ik wat minder alleen rijd.

Nog steeds mijn huidige partner ( na 3 uur rijden in 3 graden bijna niet meer )

Geen kinderen en ook niet van plan
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :Y
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? :N
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :N
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :N
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :N

Niet liegen. Dat ik fatsoenlijk achterop kon telde wel (behalve bij het winterbrik voor erbij). Dat dat voor de uiteindelijke keuze niets uitmaakte en dat het dus gissen blijft of ik in enige mate invloed heb gehad maakt niet uit, er is wel over gepraat en nagedacht enzo.
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :N
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? :?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :Y
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? puur weinig geniet zelf gewoon van ut rijde.. en was hiervoor eigenlijk ook niet van plan om onderuit te gaan. meisje rijd trouwes ook geen motor
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :N maar zal denk wel wat zwaardersturen met dat extra gewicht achtrop :+
 
Niet liegen. Dat ik fatsoenlijk achterop kon telde wel (behalve bij het winterbrik voor erbij). Dat dat voor de uiteindelijke keuze niets uitmaakte en dat het dus gissen blijft of ik in enige mate invloed heb gehad maakt niet uit, er is wel over gepraat en nagedacht enzo.
u heeft gelijk. Aangepast O-)
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    ~Ja, Ik heb gekozen voor een Thundercat ipv een gixxer 600 ivm de betere achterop. Stiekem telde er ook een stukje woon werk mee maar dat heeft niet zoveel met je vraag temaken.~
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    ~nee~
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    ~nee~


Ohja, mijn partner rijdt nu ook motor, dus dat achterop hoefte niet meer dus nu heb ik een super duke. :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
ja, mijn partner was er eerder als mijn motor

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
ik wilde zowieso motor gaan rijden, maar aangezien ik (nog steeds) student ben altijd periodes van geen geld andere prioriteiten en zodoende maar blijven uitstellen totdat mijn vriendin niet wist wat ze mij voor mijn verjaardag moest geven en mij (en haarzelf) tracteerde op een intake les motorrijden *O*

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
nope

Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
heb geen kinderen, maar denk wel dat ik er rekening mee zou houden. kinderen beïnvloeden wel de ouders, mijn vader (die ook al langer wilde motorrijden) is nu ook begonnen met lessen omdat ie het wel erg gaaf vind als ik met de motor langs kom
 
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Een vriendin

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Nee, gekocht wat ik leuk vind

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
nee

Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
dan niet nee

Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Gelukkig niet, moet eerst nog maar niet!
 
Uil leest zo af en toe eens wat topics mee...verbaast en verwondert zich over de onderwerpen en nu weet zij het zeker...
Het halve forum gaat absoluut nergens over!!
Ben zo blij dat we elkaar zo bezig kunnen houden met helemaal niets en dat we er nog op kunnen afstuderen ook!!

Ziehier Uil's mening, al vraagt niemand er om en ik toch die vrijheid wil nemen en ik wens u alvast een fijn weekend voor diegene die al vrij zijn!

Uil gaat op haar motor stappen....
 
Uil leest zo af en toe eens wat topics mee...verbaast en verwondert zich over de onderwerpen en nu weet zij het zeker...
Het halve forum gaat absoluut nergens over!!
Ben zo blij dat we elkaar zo bezig kunnen houden met helemaal niets en dat we er nog op kunnen afstuderen ook!!

Ziehier Uil's mening, al vraagt niemand er om en ik toch die vrijheid wil nemen en ik wens u alvast een fijn weekend voor diegene die al vrij zijn!

Uil gaat op haar motor stappen....


U zegt het...ik dacht het ;)
 
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Nee, geen partner, wel een bezorgde moeder.

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Het had geen invloed op de keuze van mijn motor, wel af en toe op mijn rijgedrag. Bij het opstappen en ook wel tijdens het rijden houd ik in mijn achterhoofd de gedachte welke angsten mijn moeder heeft. Het zet je aan het denken, waardoor je af en toe gecontroleerder en bewuster rijdt. Neemt niet weg dat ik er af en toe ook lak aan heb.

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
Nee en heb ook nog steeds dezelfde moeder. Ze heeft er wel iets minder moeite mee dan in het begin van mijn motorrijcarrière.

Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Nee hoor, die is nog hetzelfde.

Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Ik heb geen kinderen.
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?

    Jep
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?

    Niks, ze vind het geweldig, ik op zondag weg, kan stanley de neger de hele dag langskomen...
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?

    Nee
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?

    Nee
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

    Nee, wel flink aan het oefenen, maar ja de pil wint nog altijd... :')
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?

    Yep
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?

    Nope
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?

    Nope
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?

    N.v.t. :+
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

    Nope


Ze weet hoe ik rij, is niet altijd even blij mee :X , de kids vinden het prachtig en ik voel me er happy bij.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan