invloed partner op motorrijden?

Invloed jazeker, m'n vrouw zei "de motor eruit, of ik eruit" je begrijpt
het al, hield toen nog wat geld over en heb nu 2 goeie vrienden is de
garage staan. En heeeeeeel veel vrije tijd.
 
Had je al een partner toen je begon met motorrijden? :N

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op de motorkeuze en/of rijgedrag? N.v.t.

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :Y

Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :Y budget werd kleiner (zij wilde ook een motor) en in het begin rustiger rijden anders hield ze het niet bij.

Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :N nog niet, als ze er zijn komt er een zijspan bij
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx

Ik had al een partner, maar dat heeft geen invloed gehad. Heb inmiddels een andere partner en nog steeds verander ik daar niks door. Mijn keuze, mijn geld...
EN KIDS, nog geen interesse *D
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx

Had geen partner toen ik begon. En mn huidige vriendin heeft geen invloed op mn rijgedrag alleen op het feit dat ik nu altijd met beschermende kleding rij.

Ja kreeg (van de paashaas) een nieuwe vriendin toen ik al motor reed. Sinds ze dr eigen motor heeft, rijdt ik weer lekker door *O* . Thankfully no kids yet :Y en ook geen plannen. Alhoewel ons dat niet weerhoudt om lekker te blijven oefenen :o :+
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Ja
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Nee
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Nee
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? /
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Nee

;)
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
....(zie onder)
Graag jullie ervaringen!
tnx


- Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Nee
- Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
N.V.T.
- Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
ja
- Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Ja, er moest iemand voor langere stukken achterop kunnen
- Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Ja.
Met uitstapjes e.d. de auto (3 kinderen pastte niet zo goed op de motor.

Tegenwoordig komt het regelmatig voor dat ik met mooi weer in het weekeinde met de auto ga werken i.p.v. met de motor. (Het wordt tijd dat mijn zoon eens een eigen motor koopt)
:Y :]

Succes met je project.
 
* Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Nee
* Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? NVT
* Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Nee
* Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
* Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Ja, 2 kinderen intussen 18 en 15 jaar. En nee zij hebben daar geen invloed op gehad.
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
    Nee, ik had toen geen vaste partner.
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
    Ja.
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    Ja.
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    Ja, ik rij nu heel wat "rustiger".
 
[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :N

[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
:Y via MF gevonden *O*

[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Ja in rijgedrag maar dat heeft niets te maken met mijn partner. Motorkeuze wordt beinvloed als in, ik zeg wat ik mooi vind en wat voor wensen ik heb, hij zoekt er van de technische kant een motor bij. Dan samen kijken of ik die mooi vind en lekker vind rijden. Hij kijkt of motor technisch in orde is. En weerhoudt me er voor dit moment van om mijn droommotor te kopen omdat ik eerst meer ervaring op moet doen, waarin hij op zich wel gelijk heeft.

Damn wat ben ik beinvloedbaar :+

[*]Heb je kinderen?
:N *O*
 
Laatst bewerkt:
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Ja, nadruk op had

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Had alleen invloed op partnerkeuze, moest van haar eerst auto-rbw halen, dusse :W

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :Y
Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :N

Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
De eerste is onderweg 8-) , zal geen invloed hebben :N
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?

    Nee

  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?

    Nee
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?

    Ja
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?

    Ja, meer aan rijden, omdat we ver van elkaar af woonden én hij ook motor rijdt en we samen vaak weg gaan.
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

    Nee


Graag jullie ervaringen!
 
-Geen partner toen ik begon met motorrijden.

-NVT.

-Toen ik reeds motorreed kreeg ik mijn huidige partner.

-De verandering begon toen ze zelf ging rijden en dus niet meer achterop moest. Vanaf dat moment ben ik van een sport/tour naar een supersport gegaan.

-Nee
 
Leuk :)

[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?

Nee, niet meer.

[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?

NVT

[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?

Ja.

[*]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?

Nee, rijstijl is hetzelfde gebleven, soort motor ook (supersport)

[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Ja, 1 dochtertje van bijna 4 nu.

Ik ben gaan lessen toen m'n dochtertje net een paar maanden oud was (beetje tegenstrijdig, maar toch), m'n vrouw was toen net overleden -O- -O- -O-
Mijn rijgedrag is altijd hetzelfde gebleven, gewoon voorzichtig, wel doorrijden, maar niet te gek doen, alles heel rustig opbouwen, aangezien ik beginnend motorrijder was/ben (heb denk ik zo'n 30dkm gereden tot nu toe). Sinds 2 jaar heb ik weer een nieuwe vriendin, die motorrijden ook leuk vindt, en die 't soms wel eng vindt dat ik motorrij, maar begrijpt wat het voor me betekent, en me daar ook vrij in laat. Ze wil zelf ook haar A-tje halen, maar twijfelt nog een beetje vanwege het feit dat we samen graag nog een kind willen produceren.
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx



t.a.v.
1 :Y
2 :N
3 :Y
4 Wel in de motorkeuze. mevrouw wil graag achterop en met een supersport gaat dat niet echt lekker. De rijstijl is in zoverre veranderd dat het afhangt of de betreffende dame achterop zit of niet. O-)
5 Yes, twee kinderen. De oudste heb ik 5 jaar terug achterop mijn motor naar de rijschool gebracht voor de eerste motor(verrassing) les. Sinds die tijd is er geen enthousiastere rijder dan hij. Dus invloed? :Y . Mijn rijstijl veranderd? Zie punt 4 :z

:W
 
t.a.v.
1 :Y
2 :N
3 :Y
4 Wel in de motorkeuze. mevrouw wil graag achterop en met een supersport gaat dat niet echt lekker. De rijstijl is in zoverre veranderd dat het afhangt of de betreffende dame achterop zit of niet. O-)
5 Yes, twee kinderen. De oudste heb ik 5 jaar terug achterop mijn motor naar de rijschool gebracht voor de eerste motor(verrassing) les. Sinds die tijd is er geen enthousiastere rijder dan hij. Dus invloed? :Y . Mijn rijstijl veranderd? Zie punt 4 :z

:W
_O- *O*

Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Neuh!
Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Neuh!
Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Ja!
Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? Neuh!
Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Neuh!
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx
Nee
-
Nee
-
Nee
 
Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :N
Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?nvt
Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :Y meerdere, 8-) te kort om invloed te krijgen
Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :N
Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?nvt :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan