invloed partner op motorrijden?

Curver

MF veteraan
7 nov 2003
1.521
0
Apeldoorn
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx
 
  • Had je al een partner toen je begon met motorrijden? :Y (daarvoor ook maar dat is niet zo interessant denk ik :P )
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Wel wat qua motorkeuze en qua rijgedrag.
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :Y
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :N
  • Heb je kinderen? :N :)
 
Laatst bewerkt:
Reed motor voor ik met laatste partner had.
laatste partner was ook motorgek :+

Ben zelf meer van het sport/toursegment, wil liefst altijd een fiets hebben waar ik iemand mee kan vervoeren

kinderen? gelukkig (nog) niet
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :Y
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? :Y
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :N
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? :N
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :N
 
Laatst bewerkt:
Reed motor voor ik met laatste partner had.
laatste partner was ook motorgek :+

Ben zelf meer van het sport/toursegment, wil liefst altijd een fiets hebben waar ik iemand mee kan vervoeren

kinderen? gelukkig (nog) niet
:o... en ik maar denken dat die gek met Ster getrouwd was!
 
Laatst bewerkt:
mijn partners hebben nooit invloed gehad op mijn rijstijl, motorkeuze of het feit dat ik motor ben gaan rijden en dat zal ook niet veranderen ook.
wel een vriendin gehad die het maar niets vond, maar ze begreep dat ik daarom niet zou stoppen met rijden.
als ik kinderen zou hebben, denk ik dat ik wel wat rustiger aan zou doen. ik zoek nu toch vaak de grens op voor de kick, maar ik vind dat je dan toch een zekere verantwoordelijkheid af te leggen hebt, dus dan maar wat minder grens en wat minder kick.
de keuze voor een andere motor sluit ik dan ook niet uit, want deze is toch iets te uitnodigend ;)
 
Ik ben pas 19 en rij een halfjaar dus weet niet of je er wat aan hebt maar hier mijn bijdrage

  • Ja.
  • Geen, zij vind het ook leuk.
  • Nope.
  • Negative.
  • Geen kiddo's.
 
  • Had je een partner toen je begon met motorrijden? Antw: Nee!
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Antw: Ja!
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? Antw: Nee
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Antw: op geen enkele wijze. Rijstijl blijft hetzelfde, de dood of de gladiolen... ;)

Kinderen, partners, werk... het maakt me weinig uit. Mijn rijstijl blijft hetzelfde... ;)
 
Wat ik wil weten is:

* Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
Nee
* Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
n.v.t.
* Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
Ja
* Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Ja; motor moest (beter) geschikt zijn voor 2 personen. Tot het moment dat ze zelf ging rijden en een eigen motor kocht
* Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
Eerst niet, nu wel. Geen invloed op motorkeuze; wellicht ben ik er tijdens het rijden me iets bewuster van. Maar ja, je wordt ook ouder ... :X
 
[*]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? :Y
[*]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Voor mijn eigen keuze gegaan qua motor, maar wel overleg gehad met partner. Zij was al eerder ervan overtuigd dat ik voor een racer zou gaan i.p.v. een chopper. Voor mij dus een positieve invloed. :} :]
[*]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? :N
[*]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? :N
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? ja
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?geen
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?in die maand dat ik rij niet nee :P
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?nee
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
    Ja. Nou ehh dat is te zeggen niet toen ik begon met motorrijden
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    Ik ben niet zo beinvloedbaar
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
    Ja. Ik ontmoette mijn vrouw toen ik een jaar motor reed.
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    Nee. Ik ben in dat eerste jaar al overgestapt op de dikke toerfietsen (ZX10 toen) en daar zal ik altijd blijven (nu ZZR1400). Mijn vrouw legt me nooit een strobreed in de weg als het om motorrijden gaat, en ze vertrouwd mijn stuurkunsten blindelings. Ik zal altijd blijven rijden, ik hoop maar dat ze in het bejaardenhuis een motorstalling hebben.
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    Ik ben de trotse vader van drie kinderen (9, 7 en 4 jaar) en die hebben geen enkele invloed op mijn motorkeuze of rijgedrag. Mijn rijstijl is gebaseerd op het gegeven dat mij nooit iets zal overkomen omdat ik wél goed op let. Zeg maar veronderstelde onkwetsbaarheid. Is natuurlijk niet zo maar al rijdend denk ik daar nooit aan.
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
    Nee
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    geen
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
    ja
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    nee
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    ja, niet

Graag jullie ervaringen!
tnx
 
Ik reed al jaren motor voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen. Op mijn rijgedrag heeft dat geen invloed gehad maar ik ben nooit zo'n thrill-seeker geweest.
Toen ik net reed (en 20-21 jaar was) ging ik wel regelmatig de weg op in T shirt en zonder handschoenen. Maar dat was vooral heel erg dom van mij. Dat doe ik nu nooit meer en ik verklaar ook iedereen voor gek die dat wel doet. Maar ik denk dat dit eerder komt omdat ik zelf volwassener geworden ben en niet dat dit door mijn vriendin gekomen is.

Het krijgen van kinderen heeft wel invloed gehad op de keuze van mijn motor. Toen we onze eerste zoon kregen dacht ik dat het er nog maar weining van zou komen dat we nog samen zouden rijden. Want dan moet je altijd een oppas regelen. Mijn vriendin gaat achterop en rijdt zelf niet.
Dus toen zag ik mijn kans om een mono-zit Ducati te kopen.
Mijn droommotor!
 
Ik reed al jaren motor voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen. Op mijn rijgedrag heeft dat geen invloed gehad maar ik ben nooit zo'n thrill-seeker geweest.
Toen ik net reed (en 20-21 jaar was) ging ik wel regelmatig de weg op in T shirt en zonder handschoenen. Maar dat was vooral heel erg dom van mij. Dat doe ik nu nooit meer en ik verklaar ook iedereen voor gek die dat wel doet. Maar ik denk dat dit eerder komt omdat ik zelf volwassener geworden ben en niet dat dit door mijn vriendin gekomen is.

Het krijgen van kinderen heeft wel invloed gehad op de keuze van mijn motor. Toen we onze eerste zoon kregen dacht ik dat het er nog maar weining van zou komen dat we nog samen zouden rijden. Want dan moet je altijd een oppas regelen. Mijn vriendin gaat achterop en rijdt zelf niet.
Dus toen zag ik mijn kans om een mono-zit Ducati te kopen.
Mijn droommotor!

over een paar maanden mag je daar een span van maken :+
 
vrouwen en motor gaan gewoon niet samen.....



kijken wat ik nu allemaal op me dak krijg
 
Ik ben nooit te beroerd om wat feedback te geven:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
    nope
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
    nvt
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
    nope
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
    nvt
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?
    nope
 
Laatst bewerkt:
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • [1]Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • [2]Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • [3]Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • [4]Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • [5]Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx
1: Ja.
2: Ja, dat heeft invloed; ik heb geen racer/SuSp, maar een naked (ook omdat ik dat zelf fijner en mooier vind) en ik rij op 'thuiskomen' in plaats van 'ieder voor zich en God voor ons allen'.
3: Nee.
4: Nvt.
5: Ja, zie 2.

Greetz, kowalski.
 
Hoi medeforummers,

Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten.

Wat ik wil weten is:
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

Graag jullie ervaringen!
tnx


  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Nee
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Nee
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Ja
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? Helemaal niet, ook al was het een tang
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Neen en neen


Astu :)
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Ja
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? Mijn partner heeft geen motorrijbewijs, maar gaat hem wel halen. Hij heeft heel andere ideeën over motorrijden dan ik. Hij zou een heel andere motor kiezen (hij houdt van chopper of antiek, ik wil een stoere tourmotor) en hij zou ook veel rustiger rijden, denkt hij. Hij heeft dus weinig invloed op mij wat motorrijden en motorkeuze betreft. Helaas voor hem :+
  • Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Nee.
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Nee, we hebben geen kinderen.
 
Wat ik wil weten is:

Had je al een partner voordat je begon met motorrijden?

ja, ik heb mijn rijbewijs van hem gekregen voor mijn verjaardag

Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?

ik ben geen jonge hond meer die alles uit mijn motor wil halen persé.. doe het vrij rustig aan ondanks dat ik een sportmotor heb

Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed?

nee

Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag?
Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed?

ik heb 3 kinderen, dit heeft niet de keuze van mijn motor beïnvloed, maar doet dat wel met betrekking tot het rijden
 
Wat ik wil weten is:

Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Antw: Nee
Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag?
Kreeg je een (andere) partner toen je al motorreed? Antw: Ja
Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? Antw: Rustiger en minder aggressief rijgedrag. Bij de motorkeuze is nu de ruimte voor een duo een must.
Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? Antw: Nee
 
Laatst bewerkt:
* ja
* geen, ik wilde een leuke motor en heb die gekocht. Achteraf zit ze er niet lekker op als duo zijnde, dus hou daar sterk rekening mee met volgende aankoop. Aangezien dit een saaie grote tourmotor wordt, hou ik mijn vfr.
* nee
* nee
* nee, in de toekomst blijf ik zo doorrijden, omdat ik het niet bont maak.
 
  • Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? ---nee, motor was eerst!
  • Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag? -- n.v.t.
  • Kreeg je een partner toen je al motorreed? ja dus
  • Zoja, heeft er een verandering plaatsgevonden in je motorkeuze en/of rijgedrag? nee
  • Heb je kinderen en hoe hebben zij je motorkeuze en/of rijgedrag beinvloed? ja, twee dochters, de oudste heeft ook haar motorrijbewijs gehaald. Niet rijgedrag, wel de motorkeuze (kleiner budget) van Yamaha TX750 naar Honda CB400 :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan