Invoeren beperkt vermogen en A2 Kw/kg regeling

B.Post

Rookie
1 aug 2019
3
0
Als ik een motor in bv Duitsland koop die origineel meer dan 70kw heeft en ik laat hem in Duitsland terug keuren naar 25/35kw en ik voer de motor daarna in Nederland in en laat hem op kenteken zetten enz. Is de motor dan geschikt voor het A2 rijbewijs?

en de 0,2kw/kg regeling is dat voor het terug zetten naar 35kw of erna? bijvoorbeeld 50kw en 190kg wordt 0,26kw/kg dus de motor is ongeschikt. maar 35kw en 190kg wordt 0,18kw/kg dan is de motor wel geschikt voor het A2 rijbewijs wat is de juiste aanpak?

mvg,

Bob Post
 
Een hoop moeite, tijd en geld.
Mogelijk lukt t traject niet.
En dan is er een motor die køt rijdt...
 
Een hoop moeite, tijd en geld.
Mogelijk lukt t traject niet.
En dan is er een motor die køt rijdt...

wat kan er voor zorgen dat het traject niet lukt? hoezo zou de motor daarna k*t rijden?
en als ik nou een motor zoek waarbij het terug keuren al gedaan is en ik de motor dus alleen moet invoeren. wat maakt dan dat het kan mislukken met invoeren? mag het de ene keer wel en de andere keer niet? (de KW kwestie).
 
Het originele vermogen van betreffende motor (dus hoe hij uit de fabriek gerold is) mag niet meer zijn dan 70kW (typegoedkeuring). Dat is de regel, dus eerst keuren naar 35kW en dan invoeren mag ook niet. Niet lopen klooien, gewoon zoeken naar een <70kW fiets. Na 2 jaar kan je alles rijden wat je wil, dus even geduld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan