Invoeren Duc999

smAg``

Rookie
28 mrt 2007
6
0
Deventer
Aangezien ik er zelf niet erg goed uitkom vraag ik eigenlijk even jullie hulp, er zijn er vast al een aantal die eerder met dat "bijltje" gehakt hebben.

Ik wil een duc 999 bipo invoeren uit duitsland
cat. waarde ca. 19500 euro
uit juli/2003
Nu krijg ik er zelf elke keer verschillende waardes uit, ondanks dat ik de handleidingen op dit forum heb gebruikt en die op de site van RDW en de douane.

Zou iemand voor mij even de juisteberekening willen invoeren zodat ik weet wat me te wachten staat.

alvast bedankt,

Joost
 
Laatst bewerkt:
Ik zal de rest vast voor zijn: UTFS

Aan zijn post te zien heeft hij dat al gedaan maar hij kan er niet uitkomen.

Niets meer dan terecht toch dat je dan nog een topic aan maakt.
Ik kan je er helaas niet mee helpen succes ermee.
 
Ik weet niet hoe dat gaat, ik vraag mij alleen af
waarom uit Duitsland invoeren, Gebben heeft
een mooie staan voor een stuk minder.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe dat gaat, ik vraag mij alleen af
waarom uit Duitsland importeren, Gebben heeft
een mooie staan voor een stuk minder.

Hoe weet jij wat minder is??? alles wat we nu weten is de catalogus prijs, de rest staat er niet bij??
BPM kosten ong 715 euro volgens de berekening
 
Aangezien ik er zelf niet erg goed uitkom vraag ik eigenlijk even jullie hulp, er zijn er vast al een aantal die eerder met die "bijltje" gehakt hebben.

Ik wil een duc 999 bipo invoeren uit duitsland
cat. waarde ca. 19500 euro
uit juli/2003
Nu krijg ik er zelf elke keer verschillende waardes uit, ondanks dat ik de handleidingen op dit forum heb gebruikt en die op de site van RDW en de douna.

Zou iemand voor mij even de juisteberekening willen invoeren zodat ik weet wat me te wachten staat.

alvast bedankt,

Joost

Als je zo'n motor kan kopen dan kijk je toch niet op en paar honderd euro........ :?
 
Geen verkeerde gedachte geloof ik zo.... heb lleen geen idee wat hij zou kunnen besparen nu, maar goed.. kosten die dingen hier nu nog? 11/12 rooitjes??


Nou als ik dat ding nou voor 6,5 rooitje kan ophalen in duitsland ;) dan scheelt dat nog wel aardig + maar 8000 km op de teller.

Bedankt voor de info. De motor is sowieso een btje boven mijn budget, maar zo'n kans kan je toch eigenlijk niet laten liggen...
 
Nou als ik dat ding nou voor 6,5 rooitje kan ophalen in duitsland ;) dan scheelt dat nog wel aardig + maar 8000 km op de teller.

Bedankt voor de info. De motor is sowieso een btje boven mijn budget, maar zo'n kans kan je toch eigenlijk niet laten liggen...

ZORG DAT HET BOVEN 8000 km heeft gelopen!
Anders krijg je problemen met de douane, dan rekenen ze nog een extra bedrag....
Kijk dat even na, ik heb dat ergens gelezen!
 
Nu krijg ik er zelf elke keer verschillende waardes uit, ondanks dat ik de handleidingen op dit forum heb gebruikt en die op de site van RDW en de douane.

Zou iemand voor mij even de juisteberekening willen invoeren zodat ik weet wat me te wachten staat.
Joost

en wat kreeg je er dan uit? ik kom op 715

BPM berekening voor motoren

Let op dat de regels sinds 04-2008 anders zijn en allerlei reken voorbeelden van de oude regels uitgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan