[Invoeren] Even een dringende vraag!

Utopist

MF veteraan
29 apr 2004
2.703
7
Maastricht Centrum :)
Hoi!

Ik ga morgen kijken voor een motor, en waarschijnlijk neem ik hem direct mee, alles is geregeld, het geld, de bus en dergelijke. Maar nu hoor ik net dat ie begrenst is op 34 Kw.

In hoeverre is dit een probleem? Ik wil heb niet beperkt hebben!

En is dit nou juist beter of slechter voor een motor? Of maakt het niets uit?

Staat dit op de Farzeugbrief? En moet ik hem dan ook laten keuren op 34 Kw? of kan ik die begrenzer eraf halen en voor vol vermogen laten keuren?

Alvast bedankt!
 
Vriend van me heeft een ThunderAce gekocht, niet begrensd, wel op het kenteken (goedkoper te verzekeren in Dld). RDW moet dan extra weging doen ivm afwijking tov hun database. Verders geen problemen met invoeren gehad.

Bij keuring testen ze dus niet het vermogen, tenminste niet gedaan bij mijn motor, mijn vriendin d'r motor en ook deze ThunderAce dus niet.
 
okay. Thanks.

Dus het is verder ook geen probleem? dus ik kan die begrensing er dus gewoon af laten halen? voor of na het keuren maakt dus niet uit?

en hoe zit dat met de motor, is dat nou niet of wel goed voor een motor, die begrensing?

Groetjes
 
Mijne staat op kenteken ook als 100 pk of iets dergelijks, maar hij is aantoonbaar (TUV papieren erbij) onbegrenst ;)

Als de begrenzing goed uitgevoed is is het niet schadelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan