invoeren (nee niet een als de rest)

miehoe

MF veteraan
2 okt 2004
1.488
0
Schubbenkuttenveen
hallo,

ik heb even een snelle vraag over invoeren. dit gaat niet over de algemene dingen maar even over de keuring.
ik weet waar ze overal naar kijken maar ik vroeg me af of als je een 25kw motor in belgië koopt en deze invoert ze een meting van het aantal KW's maken.

kijken ze alleen naar de papieren of moet je een meting laten maken bij de RWD?
als je hem vervolgens wilt verzekeren volstaan de 25KW papieren toch of moet je alsnog bij een erkende dealer een uitrdraai laten maken

bvd!!!

Remco
 
niemand en id? ik heb geen zin om de RWD te bellen want dit zijn echt trage lui. Ik heb zulke slechte ervaringen met die gasten.
 
ýou have got to love the MF way.

bedankt voor het goede advies. ik bel gelijk die muts van de RWD, ben sneller klaar en goedkoper uit als ik een sexlijn bel. :W
 
ik bel gelijk die muts van de RWD



emo.gif
.
 
Als via de invoerkeuring 25 kw op je kenteken staat moet je toch niet meer naar de dealer voor een niet wettelijke uitdraai. :z
 
neej dat dacht ik ook al maar ik wist nou niet zeker of je bij invoer van een 25kw fiets je vermogen moest laten keuren bij de algemene keuring
 
Meten doen ze niet aan, alleen wat in de buitenlandse papieren staat kijken ze naar. Als in de buitenlandse papieren staat dat de motor <25kW is, wordt dit mooi overgenomen in de Nederlandse papieren en kun je de motor dus ook officieel verzekeren.

Misschien dat jij hier blij mee bent, ik was het niet, papieren gerotzooi allemaal... :(

Mijn motor hebben ze bij de importkeuring niet eens laten draaien, waarschijnlijk omdat deze helemaal origineel was en een Duitser. Ik heb m volvermogen ingevoerd, omdat mijn motor pas na het uitschrijven in Duitsland daar 25kW is gemaakt. Zou een heel gedoe zijn om die Duitse papieren nog te laten veranderen daarna.
Ze kunnen wel het geluid gaan meten dacht ik, dus oppassen met een lawaai demper...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan