Suzuki Tony
Die hard MF'er
- 21 dec 2010
- 428
- 3
Wel Frank ik was daar 100% zeker van dat je deze niet moet laten keuren bij een officiële invoerder want ik had dit jaar in mei ook nog een validatieattest gekregen.
Op voorwaarde zoals ik en U reeds vermeld hadden in het vorige topic dat je alle buitenlandse papieren en de nodige informatie had.
En bij Lexleen zal er wel iets niet bij geweest zijn anders moest hij dit ook niet doen of hij heeft de verkeerde procedure gevolgd.
Enkel voor invoeren motorfiets naar België:
- Alle voertuigen die ingeschreven zijn in een van de landen van de Europese Unie komen in aanmerking voor een Validatieattest en hoeven niet gekeurd te worden bij een officiële invoerder
- Alle voertuigen die ingeschreven zijn in een van de landen van de Europese Unie maar waarvan een document ontbreekt moet gekeurd worden bij een officiële invoerder, en het voertuig moet aan de normen voldoen van het land waar het ingeschreven word.
- Alle voertuigen die wel of niet ingeschreven zijn in een land van de buiten de Europese Unie moet gekeurd worden bij een officiële invoerder, en het voertuig moet aan de normen voldoen van het land waar het ingeschreven word.
________________________________________
{Geplaatst op dinsdag 14 augustus 2012 22:53}
via mijn verzekeringsagent weet ik nu ook dat als je niet via deze weg bent geweest binnenkort niet meer in orde bent met de belgische wetgeving
dit is dus onzin, als het validatieattest niet officieel is dan kan men ook geen Belgische nummerplaat krijgen.
________________________________________
Op voorwaarde zoals ik en U reeds vermeld hadden in het vorige topic dat je alle buitenlandse papieren en de nodige informatie had.
En bij Lexleen zal er wel iets niet bij geweest zijn anders moest hij dit ook niet doen of hij heeft de verkeerde procedure gevolgd.
Enkel voor invoeren motorfiets naar België:
- Alle voertuigen die ingeschreven zijn in een van de landen van de Europese Unie komen in aanmerking voor een Validatieattest en hoeven niet gekeurd te worden bij een officiële invoerder
- Alle voertuigen die ingeschreven zijn in een van de landen van de Europese Unie maar waarvan een document ontbreekt moet gekeurd worden bij een officiële invoerder, en het voertuig moet aan de normen voldoen van het land waar het ingeschreven word.
- Alle voertuigen die wel of niet ingeschreven zijn in een land van de buiten de Europese Unie moet gekeurd worden bij een officiële invoerder, en het voertuig moet aan de normen voldoen van het land waar het ingeschreven word.
________________________________________
{Geplaatst op dinsdag 14 augustus 2012 22:53}
via mijn verzekeringsagent weet ik nu ook dat als je niet via deze weg bent geweest binnenkort niet meer in orde bent met de belgische wetgeving
dit is dus onzin, als het validatieattest niet officieel is dan kan men ook geen Belgische nummerplaat krijgen.
________________________________________
Laatst bewerkt: